Penktadienio popietę „iPhone“ ir „iPad“ savininkams neveikė „Spotify“, „Viber“, „Tinder“ ir kitos populiariausios programėlės: kas atsitiko?

Penktadienį popiet dalies „iPhone“ ir „iPad“ įrenginių savininkai susidūrė su nesklandumais – nepavyko atidaryti „Spotify“, „Tinder“, „Waze“, „Viber“, „Pinterest“ ir kitų populiarių programėlių – jos paprasčiausiai išsijungdavo.
 
„Bitės Profai“ pastebi, kad tai susiję su „Facebook“ techniniais nesklandumais, o dalis programėlių veikia išjungus interneto ryšį ar naudojant jų internetines platformas.
 
„Penktadienį popiet visame pasaulyje kilo šurmulys, kai didelė dalis „iOS“ įrenginių – „iPhone“ ir „iPad“ – savininkų kelias valandas negalėjo atsidaryti populiariausių programėlių: nuo „Spotify“ iki „Viber“ ar žaidimų „Call of Duty“ ir „PUBG“. Įtariama, kad tai susiję su „Facebook“ SDK įrankio, kurį daugelis programėlių naudoja vartotojų prisijungimui, sutrikimais“, – sako „Bitės Profas“ Karolis Špiliauskas.

Šiuo metu didžioji dalis programėlių jau vėl veikia. Vis dar susiduriantiems su nesklandumais, „Bitės Profas“ rekomenduoja pabandyti jomis naudotis išjungus telefone ryšį ir įjungus „AirPlane“ rėžimą – taip veiks programėlės, kurioms nereikia interneto, pavyzdžiui, bus galima klausytis į telefoną parsisiųsti dainų „Spotify“ programėlėje. Kita išeitis – paslaugomis naudotis per jų internetinius puslapius.

Taip pat informuojama, kad „Android“ operacinės sistemos vartotojai su nesklandumais penktadienį nesusidūrė.

Daugiau informacijos apie išmaniuosius įrenginius visuomet galite sužinoti iš didžiųjų miestų „Bitės“ salonuose įsikūrusių „Bitės Profų“. Išmaniųjų technologijų ekspertai konsultuoja nemokamai nepriklausomai nuo to, kokio tinklo paslaugomis naudojatės. Daugiau naudingų patarimų ir įdomių naujienų ieškokite „Bitės Profų“ puslapyje https://www.bite.lt/profai.