Paslaugų teikimo taisyklės

Kas yra bendrosios paslaugų teikimo sąlygos?
Tai paslaugų teikimo sąlygos, kurias taikome visiems mūsų klientams – paslaugų teikimo pradžia, atsiskaitymo tvarka, paslaugų sustabdymas ar nutraukimas, ir pan.

Kas yra specialiosios paslaugų teikimo sąlygos?
Specialiose sąlygose yra aprašomi jūsų individualūs pasirinkimai – pageidaujamos paslaugos, mokėjimo planai, pasirinkta įranga ir kt.

 

Kada galėsiu pradėti naudotis BITĖS paslaugomis?
Telefono numerį jums suteiksime susitarę dėl Specialiųjų sąlygų. Jūs taip pat galite perkelti savo turimą telefono numerį iš kito paslaugų teikėjo tinklo į mūsų. Paslaugomis galėsite pradėti naudotis per 1 (vieną) darbo dieną nuo susitarimo dėl paslaugų teikimo sąlygų dienos pasirašymo arba perkėlus jums priklausantį telefono numerį į BITĖS tinklą.

Ką BITĖ įsipareigoja?
Teiksime jums kokybiškas paslaugas visą parą visoje BITĖS ryšio tinklo veikimo teritorijoje. Apie paslaugų teikimo sutrikimus galite mums pranešti paskambinę trumpuoju tel. 119.  Mes tai labai vertiname.

Paslaugų teikimo sutrikimus pasistengsime pašalinti nedelsiant, bet kokiu atveju ne ilgiau nei per 1 (vieną) dieną. Tinklo profilaktikos darbus atliksime mažiausios tinklo apkrovos valandomis, kad jums būtų kuo patogiau.

Užtikrinsime 95 % duomenų perdavimo mobiliuoju tinklu paslaugos pateikiamumą. Paslaugos pateikiamumas – laikotarpis, skaičiuojamas per mėnesį, kada jums užtikrinama galimybė naudotis paslauga. Techninės profilaktikos laikas, vertinant paslaugos pateikiamumą, nėra įskaičiuojamas į paslaugos neteikimo laikotarpį.

Nemokamai pakeisime dėl gamybos defekto netinkamą naudoti SIM kortelę. Jei prarastumėte arba sugadintumėte SIM kortelę, tuomet ją galėsime pakeisti tik už SIM kortelės mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.

Suteiksime garantiją įrangai, kurią jūs įsigijote iš BITĖS. Garantinio aptarnavimo sąlygas pateiksime kartu su perkama įranga.

Atlyginsime jūsų tiesioginius nuostolius (išlaidas), kuriuos patyrėte dėl negautų ar nekokybiškų paslaugų, taip pat ir dėl nuolatinio ar reguliariai pasikartojančio skirtumo tarp faktinio interneto prieigos paslaugos veikimo ir paslaugų teikimo sąlygose bei interneto svetainėje nurodyto veikimo, kai dėl mūsų kaltės negalėjote tinkamai naudotis paslaugomis. Nuostoliai atlyginami suteikiant nemokamų paslaugų už sumą, lygią nuostolių dydžiui, arba kitu su jumis suderintu būdu. Mėnesio mokesčiai proporcingai mažinami už laikotarpį, kai paslaugos nebuvo suteiktos. Negautos pajamos ir kiti netiesioginiai nuostoliai nebus atlyginami, išskyrus atvejus, numatytus teisės aktuose.

Užtikrinsime ryšio slaptumą bei jūsų duomenų apsaugą.

BITĖJE visose srityse elgiamės sąžiningai, atvirai ir garbingai – tai užtikrina įmonės veiklos skaidrumą ir gerą reputaciją, to paties tikimės ir iš mūsų klientų bei partnerių. Plačiau apie BITĖS Skaidrumo politiką: www.bite.lt/skaidrumas.
 

Kada įrenginys pripažįstamas nekokybišku (nustatomas gamintojo brokas)?

Mobiliojo įrenginio atitikimą garantinio aptarnavimo sąlygoms ir galimai nekokybišką veikimą gali patvirtinti tik gamintojo įgaliotas remonto centras, atlikus įrenginio techninę patikrą. Primename, jog esant net menkiausiems garantinių sąlygų pažeidimams (pvz. mechaninio, smūgio, drėgmės, cheminio poveikio) garantija negalioja.

Ko paprašysime jūsų?

Pateikti apie save tikslius ir teisingus duomenis, reikalingus paslaugoms teikti. Gali būti, jog paprašysime jūsų pateikti informacijos tikrumą įrodančius dokumentus – nenustebkite, tiesiog tokia tvarka.

Pranešti mums apie savo duomenų pasikeitimus ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas. Tuomet būsite tikri, kad gaunate iš mūsų visą jums reikalingą informaciją.

Nedelsiant pranešti mums, jei prarastumėte SIM kortelę ar įrangą. Tai padaryti galite savitarnoje „Mano BITĖ“, parašę mums  arba paskambinę mūsų klientų aptarnavimo tel. 1501. Gavus pranešimą apie SIM kortelės ar įrangos praradimą, BITĖ sustabdo paslaugų teikimą, tuo apsaugodama jus nuo neplanuotų išlaidų ar kitų nemalonumų.

Jei įrenginius (telefono aparatą, modemą ir kt.) įsigyjate ne pas mus, rekomenduotume įsigyti juos iš įgaliotų tokių įrenginių gamintojų atstovų, priešingu atveju įrenginiai gali būti sugadinti, nekokybiški ir sukels jums nepatogumų, taip pat gali būti pakeisti įrenginių identifikacijos kodai, ir tokiu atveju mes jums paslaugų suteikti, deja, negalėsime.

Naudojantis duomenų perdavimo paslaugomis mobiliuoju tinklu užtikrinti, jog naudosite techninę ir programinę įrangą, atitinkančią minimalius reikalavimus. Mobiliojo interneto paslaugai gauti yra reikalinga:

  • Mobiliojo ryšio duomenų perdavimo įranga, palaikanti EGPRS / GPRS / GSM 900 / 1800 ir / arba HSDPA / UMTS ir / arba LTE / LTE-Advanced (pastaruoju atveju reikalinga ir naujo tipo, šias technologijas palaikanti, SIM kortelė) ir/ arba 5G (pastaruoju atveju reikalinga ir LTE / LTE-Advanced technologijas palaikanti SIM kortelė) technologijas;
  • Įrenginys su legalia operacine sistema, kurioje įdiegtas TCP/ IP protokolas bei papildoma programinė įranga, užtikrinanti prisijungimą prie BITĖS tinklo;
  • Įsitikinti, kad naudojamas įrenginys yra suderinamas su mobiliojo ryšio įranga, taip pat, kad įrenginio operacinė sistema suderinama su mobiliojo ryšio įrangos programine įranga;
  • Įsitikinti, jog naudojamas įrenginys turi pakankamai resursų (procesoriaus spartos, operatyviosios atminties, standžiojo disko talpos) mobiliojo interneto paslaugai patikimai veikti.

Atkreipiame jūsų dėmesį į tai, kad naudojimosi mobiliojo duomenų perdavimo paslaugos metu turite įsitikinti ir imtis visų įmanomų priemonių, kad naudojamame įrenginyje nebūtų žalingų programų ir / arba virusų, kurie galėtų neigiamai veikti jūsų ir kitų BITĖS tinkle esančių vartotojų mobiliojo interneto paslaugos naudojimą.

Naudotis mūsų paslaugomis savo asmeniniais tikslais ar tiesioginei įmonės veiklai vykdyti ir nenaudoti jums suteikto numerio, įrangos ar paslaugų telekomunikacinei veiklai vykdyti komerciniais tikslais. Tokia jūsų veikla gali pažeisti kitų mūsų klientų teisę žinoti skambinančiojo numerį ar kitaip riboti jų galimybę naudotis mūsų paslaugomis, todėl tokiais atvejais galime apriboti jums teikiamas paslaugas ir paprašyti atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius.

Laiku mokėti už paslaugas.

Kur kreiptis, jei turite klausimų?

Jei turite klausimų, kviečiame jus užeiti į bet kurį BITĖS saloną, kur jūsų visuomet laukiame. Salonų adresus rasite čia. Jūs taip pat galite mums parašyti arba paskambinti klientų aptarnavimo tel. 1501.
 

Kada paslaugų teikimas gali būti laikinai sustabdytas ar apribotas?

Jei prireiks, jūs galite laikinai atsisakyti mūsų paslaugų. Kreipkitės į BITĘ ir mes susitarsime dėl konkrečių sąlygų, atsižvelgę į jūsų situaciją. Turėtumėte žinoti, kad tuo atveju, jei buvome sutarę dėl minimalaus naudojimosi mūsų paslaugomis termino, laikas, kai paslaugų teikimas bus sustabdytas, į šį laikotarpį neįskaičiuojamas.

BITĖ gali laikinai apriboti jums galimybę skambinti (siųsti trumpąsias žinutes, naudotis internetu), jei:

(a) jūs esate mums skolingas;

(b) gavome pranešimą apie SIM kortelės ir (arba) įrenginio praradimą;

(c) pažeidžiate sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles;

(d) paslaugomis naudojatės tokiu būdu, kuris kelia grėsmę BITĖS tinklui, pažeidžia kitų mūsų klientų teisę žinoti skambinančiojo numerį ar kitaip riboja mūsų klientų galimybę naudotis mūsų paslaugomis;

(e) suteiktų paslaugų vertė pasiekė jūsų avansu įmokėtą sumą.

Atkreipiame jūsų dėmesį, jog kredito limitas – suma, kurią pasiekus paslaugų teikimas yra ribojamas, BITĖS iniciatyva nėra nustatoma, tačiau pasiliekame sau teisę laikinai apriboti jums teikiamas paslaugas, jei pastebėtume neįprastą ar labai intensyvų jūsų naudojimąsi paslaugomis, o su jumis nepavyktų susisiekti. Tuo siekiame apsaugoti jus nuo situacijos, kai, praradus telefoną, sukčiavimo atvejais ir panašiose situacijose mokėtina suma netikėtai tampa didelė.

Jūs taip pat galite valdyti savo išlaidas užsisakydami paslaugą „Išlaidų kontrolė“. Jei užsisakėte šią paslaugą, vadinasi, pranešėte mums sumą, kurią planuojate išleisti mobiliojo ryšio paslaugoms per kalendorinį mėnesį. Išlaidoms už mobilųjį ryšį pasiekus jūsų suplanuotą sumą, apie tai pranešime SMS žinute, tačiau paslaugų teikimo nestabdysime. Užsakydami šią paslaugą jūs galite pasirinkti, kad pasiekus pasirinktą sumą paslaugų teikimas jums būtų sustabdytas. Jei tuo metu kalbėsite ar naršysite internete, pokalbis (ar interneto naudojimas) bus nutrauktas. Paslaugomis toliau naudotis galėsite nuo kito mėnesio 1 dienos. Jei negalite laukti, pasididinkite sumą, kurią norite išleisti mūsų paslaugoms. Jums tereikia tai atlikti savitarnoje „Mano BITĖ“. Planuodami mėnesio išlaidas turėtumėte žinoti, kad mokėjimai, susiję su įrenginiu (tokie kaip mėnesiniai mokėjimai už įrangą, įsigyjant ją išsimokėtinai, draudimo įmokos), taip pat netesybos, išankstiniai mokėjimai ar depozitu įmokėtos sumos bus priskaičiuojami papildomai prie jūsų planuojamų išlaidų už mobiliojo ryšio paslaugas. Atkreipiame dėmesį, kad keliaujant ne ES / EEE šalyse, naudojantis kai kurių operatorių paslaugomis, ši paslauga neveikia, todėl mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas bus skaičiuojami papildomai. Rekomenduojame prieš išvykstant, pasirinkus konkrečią užsienio šalį, patikrinti, ar šalyje veikiantys operatoriai palaiko „Išlaidų kontrolės“ paslaugą.

Net ir tuo atveju, jei atsitiks taip, kad paslaugų teikimą apribosime, galėsite skambinti nemokamais pagalbos tarnybų numeriais ir priimti nemokamus skambučius. Praėjus nurodytoms aplinkybėms, paslaugas stengsimės atnaujinti kuo greičiau, t. y. ne vėliau nei per 1 (vieną) darbo dieną. Atnaujindama sustabdytų paslaugų teikimą, BITĖ gali paprašyti jūsų sumokėti pakartotinio įjungimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.

 

Kokios yra kainos?

Visą informaciją apie paslaugų kainas ir mokesčius galite sužinoti apsilankę BITĖS salonuose, svetainėje www.bite.lt, savitarnoje „Mano BITĖ“ arba paskambinę klientų aptarnavimo tel. 1501.
 

Jūs galite pasirinkti labiausiai jums tinkantį mokėjimo planą. Jums teikiamos paslaugos bus apmokestintos pagal jūsų pasirinktame mokėjimo plane numatytas paslaugų kainas ir mokesčius. Jums teikiamos papildomos paslaugos, nenurodytos mokėjimo plane, apmokestinamos pagal tuo metu galiojančias kainas. Jūs galite pasinaudoti mūsų siūlomomis akcijomis. Atkreipiame dėmesį, jog akcijos galioja ribotą laiką. Akcijai pasibaigus, jums bus taikomos standartinės jūsų pasirinktame mokėjimo plane numatytos paslaugų kainos ir mokesčiai.
 

Kaip apskaitome jūsų naudojamas paslaugas?
Už mėnesio mokestį suteikiamos minutės, SMS ar MB yra skirti vienam mėnesiui.Todėl kiekvieną mėnesį skaičiuosime juos iš naujo.

Suteikiamos minutės negalioja skambinant į trumpuosius numerius. Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais yra apmokestinami papildomai. Pasidomėkite jų tarifais iš anksto.

Jei nuspręsite pakeisti mokėjimo planą ar SMS / interneto paketą į mažesnį, pakeitimai įsigalios nuo kito mėnesio pirmos dienos, todėl iki paskutinės einamojo mėnesio dienos galėsite išnaudoti turėtas minutes, SMS ar MB. Jei keisite mokėjimo planą ar SMS/ interneto paketą į didesnį, pakeitimas įsigalios iš karto – einamąjį mėnesį gausite visą senųjų paslaugų kiekį, o papildomas minučių, SMS ar MB kiekis bus paskaičiuotas proporcingai laikotarpiui iki einamojo mėnesio pabaigos.

Jei nuspręsite atsisakyti mūsų paslaugų, geriau tai padarykite mėnesio pabaigoje, kad galėtumėte išnaudoti visas savo užsakytas paslaugas. 

 

Kokios yra paslaugų apmokėjimo sąlygos?

BITĖ teikia jums atidėto mokėjimo paslaugas. Galite rinktis jums patogesnį variantą: naudotis paslaugomis visą mėnesį ir už jas atsiskaityti praėjus dar mėnesiui arba sumokėti už paslaugas avansu.

Sąskaitą už suteiktas paslaugas, taip pat už trečiųjų asmenų jums suteiktas jūsų užsakytas paslaugas ir prekes pateiksime kartą per mėnesį, ataskaitinis laikotarpis apima laiką nuo mėnesio pirmos iki paskutinės dienos. Užmokestis už naudojimąsi paslaugomis užsienyje (tarptinklinio ryšio paslauga) gali būti įtrauktas į kito, nei suteiktos tarptinklinio ryšio paslaugos, mėnesio sąskaitą. Sąskaitą paruošime jums per 10 (dešimt) dienų nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos. Sąskaitą turėtumėte apmokėti per vieną mėnesį nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos. Jums nesumokėjus laiku, BITĖ gali paprašyti sumokėti 0,1 procento dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą mokėti dieną nuo laiku nesumokėtos sumos, nes mes planuojame savo finansus lygiai taip pat, kaip ir jūs. Tuo atveju, jei dėl neapmokėtų sąskaitų tektų riboti jums teikiamas paslaugas, BITĖ gali paprašyti jūsų sumokėti skolos administravimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.

Sąskaitą nemokamai jums pateiksime savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“. Jūsų pageidavimu sąskaitą galime pristatyti kitokiu būdu (el. paštu, el. sąskaitą pateikiant bankui ir pan.) už atskirą užmokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.

Jei jūs dėl kokių nors priežasčių negausite sąskaitos laiku, prašome paskambinti mums tel. 1500 ir mes suteiksime jums informaciją apie mokėtiną sumą.

Apmokėti sąskaitą galite mokėjimo pavedimu arba grynaisiais jūsų pasirinktame banke, internetu ir kitais būdais, apie kuriuos galite sužinoti adresu: www.bite.lt/pagalba/sąskaitos.

Jei norėsite analizuoti savo bendravimo įpročius išsamiau, pateiksime detalią sąskaitą, papildomas sąskaitos detales ir kitus jus dominančius duomenis apie paslaugas už atskirą mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslui.
Jeigu turite keletą įsiskolinimų BITEI, iš jūsų gautą įmoką paskirstysime savo nuožiūra.

 

Kada paslaugų teikimas gali būti nutrauktas?

Jei pageidaujate, galite bet kada atsisakyti mūsų paslaugų. Tačiau mes visuomet norime žinoti, kodėl nusprendėte tai padaryti, nes tai suteikia mums galimybę pasitaisyti ir dėl jūsų stengtis dar labiau. Todėl apie savo ketinimus prašytume pranešti mums iš anksto. Sutartis bus nutraukta per penkias dienas nuo prašymo gavimo dienos.

BITĖ gali nutraukti jums teikiamas paslaugas ir / ar apriboti galimybę naudotis telefono aparatu, bet to imsimės tik išimtiniais atvejais – jums nesusimokėjus už paslaugas ilgiau kaip 30 (trisdešimt) dienų, po to, kai paslaugos buvo laikinai apribotos. Nenorime tikėti, jog taip gali nutikti, tačiau bet kokiu atveju įspėsime jus apie tai ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas.

Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitą įrangą, sutarčiai pasibaigus, prašysime jūsų sumokėti visas likusias įmokas iš karto ir visiškai atsiskaityti už šią įrangą. Už įrangą mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kuri išrašoma nutraukus paslaugų teikimo sutartį.

 

Kada sąlygos gali būti keičiamos?

Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos taikomos visiems mūsų klientams. Jos yra sąlygotos mūsų naudojamų ilgalaikių technologinių sprendimų bei procesų, todėl bus keičiamos labai retai, išskyrus atvejus, kai norėsime pagerinti jums teikiamų paslaugų sąlygas arba situacija rinkoje keistųsi iš esmės.

Paslaugų teikimo sąlygos paprastai keičiamos šalių susitarimu, išskyrus toliau nurodytus atvejus:

(a) BITĖ gali keisti paslaugų teikimo sąlygas, paslaugas, funkcijas ir pajėgumus, taip pat paslaugų kainas ir mokesčius bei mokėjimo tvarką, pasikeitus rinkos sąlygoms ar rinką reguliuojantiems teisės aktams, taip pat esant kitoms objektyvioms priežastims;

(b) Jeigu Lietuvos Respublikos atsakingos institucijos priims sprendimus, kuriais bus pakeisti Specialiųjų sąlygų pasirašymo dieną taikomi nacionaliniai ar tarptautiniai mokesčiai, rinkliavos ar bet kokios kitos piniginės prievolės, susijusios su BITĖS ūkine komercine veikla ar teikiamų paslaugų bei parduodamų prekių apmokestinimu, BITĖ turi teisę atitinkamai pakeisti pagal Specialiąsias sąlygas teikiamų paslaugų kainą, tačiau ne daugiau, nei ją paveikė pasikeitusios aplinkybės. Tokiu atveju kainų pasikeitimas nebus laikomas paslaugų teikimo sąlygų ar kainų pakeitimu.

Apie sąlygų pasikeitimus būtinai informuosime jus prieš 30 (trisdešimt) dienų vienu iš būdų: kartu su mėnesine sąskaita arba elektroniniu paštu, arba trumpąja žinute, arba interneto svetainėje adresu www.bite.lt, priklausomai nuo pakeitimo pobūdžio. Taip pat teisės aktų numatytais atvejais informuosime jus apie teisę nutraukti sutartį be netesybų, jei naujos sutarties sąlygos jums būtų nepriimtinos.
Ar Jūsų duomenys yra saugūs?

Jūsų asmens duomenys tvarkomi sutarties sudarymo ir vykdymo, paslaugų teikimo, kokybės užtikrinimo, atsiskaitymų už suteiktas paslaugas kontrolės ir apskaitos, skundų nagrinėjimo, materialinių nuostolių prevencijos, taip pat asmens mokumo vertinimo, įsiskolinimo valdymo bei tiesioginės rinkodaros tikslais. Kitais tikslais naudosime jūsų duomenis tik tokiu atveju, jei tokia pareiga yra numatyta Lietuvos Respublikos įstatymuose, gavę jūsų sutikimą ar turėdami kitą teisėto tvarkymo pagrindą.

BITĖ renka jūsų asmens duomenis vadovaudamasi teisės aktuose nurodytais teisėto tvarkymo pagrindais. Tai sutarties sudarymo ir vykdymo teisinis pagrindas, kai jūs su BITE sudarote paslaugų teikimo ar kitą sutartį. BITĖS teisėti interesai taip pat gali būti pagrindas tvarkyti duomenis, pavyzdžiui, kai BITĖ siunčia naujienlaiškius bei informuoja apie prekes ar paslaugas, tikrina mokumą, valdo įsiskolinimą ir (ar) vykdo skolos išieškojimą, arba kai įrašomi pokalbiai aukščiau paminėtais tikslais. Jūsų sutikimas – dar vienas pagrindas, kuriuo BITĖ gali tvarkyti asmens duomenis, pavyzdžiui, vykdydama tiesioginę rinkodarą, kai teikiami asmeniniai pasiūlymai, paremti kliento individualia analize ar kitais atvejais.

BITĖ gali tvarkyti jūsų asmens duomenis taip pat ir vykdydama teisines prievoles ar kitais teisės aktuose nustatytais teisėto tvarkymo pagrindais.

BITĖ saugo jūsų asmens duomenis ne ilgiau nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimo laikotarpis. Asmens duomenys paprastai saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų arba kiek tai reikalinga jūsų ir BITĖS teisėtiems interesams įgyvendinti ir apsaugoti. Pavyzdžiui, kai sudaroma ir vykdoma sutartis, duomenys saugomi 10 metų nuo paskutinio įrašo dienos arba skolos apmokėjimo dienos; jūsų sutikimo pagrindu sukauptus ir tiesioginės rinkodaros tikslu naudojamus duomenis BITĖ tvarkys 5 metus nuo sutikimo užfiksavimo momento, nebent šis terminas jūsų pritarimu būtų pratęstas, tais atvejais, kai duomenys rinkodaros tikslu tvarkomi teisėto intereso pagrindu, juos tvarkysime iki jūsų atsisakymo gauti BITĖS pasiūlymus, srauto duomenys tvarkomi 6 (šešis) mėnesius nuo ryšio datos, išskyrus atvejus, kai sąskaita yra teisėtai užginčyta arba duomenys yra reikalingi įsiskolinimams išieškoti, taip pat kitais įstatyme numatytais atvejais. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami.

BITĖ gali rinkti ir tvarkyti šių kategorijų jūsų asmens duomenis, kurie reikalingi aukščiau išvardintiems tikslams pasiekti:

(a) pagrindinius jūsų duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą, gimimo datą, telefoną, elektroninio pašto adresą, kitus kontaktinius duomenis, banko duomenis, asmens tapatybės dokumento duomenis bei kitus duomenis, reikalingus sutarčiai sudaryti ir vykdyti;

(b) sutartyje nurodytus duomenis: duomenis apie jūsų įrangą, pasirinktas paslaugas, mokėjimo planą, apsisprendimą dėl tiesioginės rinkodaros ir pan.;

(c) duomenis, kuriuos sukaupėme jums naudojantis mūsų paslaugomis ar lankantis mūsų interneto puslapiuose: mokėjimų, atsiskaitymų ir skolų informacija, duomenys susiję su jūsų nusiskundimais ir mūsų atsakymais į juos, duomenys, surinkti naudojant slapukus ir panašias technologijas, susijusias su naršymu internete ir pan.;

(d) srauto ir susijusius duomenis, kurie generuojami automatiškai jums naudojantis elektroninių ryšių priemonėmis: telekomunikacijų įvykio data ir laikas, telefono numeris, telefono ryšio numeris, į kurį nukreiptas skambutis (SMS, MMS), skambučio trukmė, vietovės žyma (celė) ir kiti duomenys, nurodantys faktinio elektroninių ryšių paslaugų vartotojo galinių įrenginių geografinę buvimo vietą, tarptautinis judriojo ryšio abonento identifikatorius (IMSI), tarptautinis judriojo ryšio įrangos identifikatorius (IMEI), duomenų perdavimo sesijos kreipties taškas, IP adresai, duomenų kiekis, telekomunikacijų įvykio žymos, taip pat kiti elektroninių ryšių tinkluose arba teikiant elektroninių ryšių paslaugas tvarkomi duomenys. Srauto ir susiję duomenys laikomi asmens duomenimis tuo atveju, jei tokie duomenys tiesiogiai ar netiesiogiai leidžia identifikuoti konkretų asmenį;

(e) Taikant srauto valdymo priemones yra tvarkomi tokie asmens duomenys: IP adresas, elektroninio pašto adresas. Šie duomenys naudojami tik siekiant pašalinti iškilusią grėsmę tinklo stabilumui ir saugumui, ir ne ilgiau, nei tai yra būtina šiems tikslams pasiekti. Bet kokiu atveju taikant srauto valdymo priemones yra užtikrinamas klientų privatumas ir asmens duomenų apsauga, vadovaujantis asmens duomenų apsaugą reguliuojančiomis teisės aktų nuostatomis;

(f) kitus duomenis, kurie yra renkami remiantis jūsų sutikimu ir kurie apibrėžiami išsamiai tuo metu, kai iš jūsų prašoma sutikimo.

Mes dirbame dėl savo klientų, todėl jums pirmiesiems stengiamės pranešti džiugiausias BITĖS naujienas. Pažadame informuoti jus kiekvieną kartą, kai turėsime jums naudingų pasiūlymų, jei pageidausite juos gauti. Tam, kad pateiktume jums labiau pritaikytus pasiūlymus, panaudosime sutartyje pateiktus, su sutarties vykdymu susijusius paslaugų naudojimo, naršymo bei lokacijos duomenis. Gali būti, kad pagal aukščiau išvardintus duomenis jus priskirsime atitinkamai klientų kategorijai, tačiau tik tiek, kiek tai susiję su pasiūlymu. BITĖ tvarko jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais pagal jūsų sutikimą, išreikštą jums sudarant sutartį, ir / arba teisėto intereso pagrindu su sąlyga, jog jūs nesate atsisakę gauti BITĖS pasiūlymų ir mūsų bendravimo su klientais patirtis rodo, kad tokia informacija gali būti jums naudinga. Turėdama jūsų sutikimą ir/ ar veikdama teisėto intereso pagrindu, tais atvejais, kai nesate išreiškę nesutikimo dėl tokio duomenų tvarkymo, BITĖ gali susisiekti su jumis dėl teikiamų paslaugų / įrangos. Savo pasirinkimą galėsite bet kada pakeisti „Mano BITĖS“ savitarnoje, paskambinę mums nemokamu klientų aptarnavimo tel. 1501 ar apsilankę mūsų salone.

Informuojame jus, kad tam tikrais atvejais, esant teisėtam pagrindui, jūsų asmens duomenis teikiame ar prie jų gali prieiti mūsų duomenų tvarkytojai, kurie teikia BITEI tam tikras paslaugas, pavyzdžiui, aptarnauja klientus BITĖS salonuose, teikia sąskaitų siuntimo, dokumentų archyvavimo, siuntų pristatymo, informacinių sistemų kūrimo, tobulinimo, palaikymo, tinklo priežiūros ir kitas paslaugas. Pasiliekame teisę atskleisti jūsų duomenis bei su jumis susijusius srauto duomenis ir tais atvejais, kai tai atlikti mus įpareigoja teisės aktai, pavyzdžiui, kai duomenis privalome pateikti valstybės ir teisėsaugos institucijoms ar teismui. Sutarties vykdymo metu, kilus pagrįstų abejonių, kad neatsiskaitysite už suteiktas paslaugas, teisėto intereso pagrindu BITĖ gali pasinaudoti teise rinkti bei vertinti teisėtai prieinamus jūsų duomenis (įskaitant asmens kodą, kredito reitingą ir kt.) mokumo vertinimo, įsiskolinimo valdymo ir (ar) išieškojimo tikslais, taip pat turi teisę atlikti minėtų duomenų rinkimą ir vertinimą bet kuriuo metu, jei yra gautas jūsų kreipimasis dėl paslaugų ar prekių įsigijimo.

Jums delsiant vykdyti savo įsipareigojimus daugiau kaip 30 dienų, BITĖ gali perduoti duomenis apie jūsų įsiskolinimą (pavadinimas / vardas, pavardė, adresas, įmonės / asmens kodas, skolos tipas, skolos atsiradimo data, skolos suma, kreditorius, skolos apmokėjimo data) kreditų biurui UAB „Creditinfo Lietuva” (įmonės kodas 111689163, Goštauto g. 40A, LT-01001 Vilnius), tvarkančiai jungtines skolininkų duomenų rinkmenas mokumo vertinimo bei įsiskolinimo valdymo tikslu, taip pat teikiančiai tokius duomenis teisėtą interesą turintiems tretiesiems asmenims, kad šie galėtų įvertinti duomenų subjekto mokumą ir valdyti įsiskolinimą. Tokiu būdu informacija apie jūsų įsiskolinimą taptų prieinama kitoms įmonėms, o tai gali sukelti jums sunkumų sudaryti sutartis, pasinaudoti išperkamosios nuomos galimybėmis ar kitaip skolintis. Detalią informaciją apie savo asmeninę kredito istoriją galite gauti prisijungę prie kreditų biuro UAB „Creditinfo Lietuva“ savitarnos sistemos www.manocreditinfo.lt.

Norime pabrėžti, kad jūsų pateikti duomenys yra saugūs. Mes imamės reikiamų techninių ir organizacinių priemonių tam, kad užtikrintume jūsų pateiktų duomenų apsaugą nuo netyčinio ar neteisėto sunaikinimo arba netyčinio praradimo, pakeitimo, neįgalioto atskleidimo arba prieigos, taip pat nuo visų kitų neteisėtų tvarkymo formų.

Pateikę asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba savo asmens tapatybę patvirtinę teisės aktų nustatyta tvarka elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, jūs bet kada galite susipažinti su savo asmens duomenimis, reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, tam tikrais atvejais reikalauti apriboti duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą) ar sunaikinti duomenis (kai duomenys tvarkomi neteisėtai, kai tvarkomi pertekliniai asmens duomenys, kai atšaukiamas sutikimas ar yra kiti teisės aktuose nurodyti pagrindai), teisę į duomenų perkeliamumą (kai asmens duomenys tvarkomi sutarties ar sutikimo teisiniu pagrindu), taip pat teisės aktų nustatyta tvarka turite teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi jūsų asmens duomenys. Įgyvendinant teisę į duomenų perkeliamumą, tvarkomi duomenys gali būti perduoti jums tiesiogiai arba perduoti jūsų nurodytam valdytojui.

Turėtumėte žinoti, jog, siekdami kontroliuoti klientų aptarnavimo kokybę, galime įrašyti jūsų pokalbius su BITĖS klientų aptarnavimo konsultantu.

Jūs turite teisę nuspręsti, ar jūsų duomenys (vardas, pavardė, pavadinimas, telefono numeris ir adresas) bus įtraukti į viešai prieinamus telefonų sąrašus. Jums pateikus atitinkamą prašymą, BITĖ sudarys sąlygas įtraukti jūsų duomenis į viešai prieinamus telefonų sąrašus.

Informacijos apie jūsų asmens duomenų tvarkymą taip pat galite rasti privatumo politikoje, kuri skelbiama www.bite.lt. Jei turite klausimų ar nusiskundimų dėl jūsų asmens duomenų tvarkymo, galite kreiptis elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt, tel. 1501 arba pateikti savo prašymą atvykę į bet kurį BITĖS saloną; jūs taip pat galite kreiptis į mūsų duomenų apsaugos pareigūną el. paštu duomenu.apsauga@bite.lt. Jei turite nusiskundimų, galite kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, tačiau pirmiausia visus klausimus sieksime išspręsti kartu su jumis.

Pasirinkote BITĘ, ką daryti toliau?

Nuolat ieškome jums ir mums patogių bendravimo būdų, todėl įdiegėme BITĖS savitarnos svetainę, kurioje galėsite lengvai administruoti savo turimas paslaugas bei pasinaudoti kitais mūsų pasiūlymais.

Ateityje mūsų susitarimai dėl paslaugų ir jų teikimo sąlygų gali būti užfiksuoti ne tik pasirašant įprastą sutartį, bet ir kitais šiuolaikiškais ir patogiais būdais: jums pažymėjus savo pasirinkimus savitarnos svetainėje, aptarus sąlygas telefonu ar elektroniniu paštu.

Ačiū, kad perskaitėte viską iki pabaigos. Žinome, kad teisinių dokumentų skaitymas tikrai nėra pats maloniausias užsiėmimas. Tačiau, kai visi taškai ant „i“ sudėlioti, belieka palinkėti smagių ir prasmingų pokalbių, o mes užtikrinsime, kad jie vyktų sklandžiai ir jums palankiausiomis sąlygomis.

 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.