Paslaugų planų pokyčiai

Kodėl atsisakoma mokėjimo planų?

Tobulėjant technologijoms ir kintant klientų poreikiams, BITĖ nuolat stengiasi atnaujinti turimą paslaugų krepšelį ir pasiūlyti klientams daugiau vertės. Dėl to BITĖ ką tik pristatė naujos kartos balso paslaugų planus „Saugiau“, kurie klientams suteikia dar daugiau vertės: galimybę naudotis 5G ryšiu jo padengimo teritorijoje, daugiau duomenų keliaujantiems, BITĖS sąskaitos draudimą ir kibernetinių incidentų patikrą. Norime, kad kuo daugiau klientų galėtų džiaugtis šiomis vertėmis.

Atsiradus naujiems planams, senieji tampa mažiau aktualūs. Dėl stipriai mažėjančio klientų skaičiaus senuose planuose ir tai, kad tik naujausi planai siūlo visas paslaugų ir tinklo vertes, kurias BITĖ gali pasiūlyti, taip pat dėl techninių pokyčių BITĖS sistemose, negalime laikyti neriboto planų skaičiaus ir senų planų nebepalaikysime. Kitu atveju tai gali atsiliepti paslaugų ir aptarnavimo kokybei.

 

Ką man reikia daryti, gavus pranešimą, kad senasis mokėjimo planas bus pakeistas kitu?

Jums nieko daryti nereikia, mokėjimo planas automatiškai pasikeis pranešime nurodytą dieną, jei pats nepasirinksite kito plano anksčiau. Kartu pradės galioti ir plano naudos.

 

Kodėl naujas planas brangesnis?

Siūlome planus, kurie turi ne tik daugiau duomenų naršymui Lietuvoje ar užsienyje, bet ir suteikia galimybę naudotis 5G ryšiu jo padengimo teritorijoje. „Saugiau“ paslaugų planai taip pat suteikia daugiau duomenų keliaujantiems, BITĖS sąskaitos draudimą ir kibernetinių incidentų patikrą. Interneto vartotojams siūlome 5G maršrutizatorių patraukliomis sąlygomis. Jums galiosiančias papildomas naudas išsamiai apžvelgiame jums siųstame informaciniame laiške.

 

Ar galite vienašališkai keisti mokėjimo planą?

Tobulėjant technologijoms ir kintant klientų poreikiams, BITĖ nuolat stengiasi atnaujinti turimą paslaugų krepšelį ir pasiūlyti klientams daugiau vertės. Dėl to BITĖ ką tik pristatė naujos kartos balso paslaugų planus „Saugiau“, kurie klientams suteikia dar daugiau vertės: galimybę naudotis 5G ryšiu jo padengimo teritorijoje, daugiau duomenų keliaujantiems, BITĖS sąskaitos draudimą ir kibernetinių incidentų patikrą. Norime, kad kuo daugiau klientų galėtų džiaugtis šiomis vertėmis.

Vadovaujantis mūsų su jumis sudaryta sutartimi ir Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėmis, kurios reguliuoja mūsų veiklą, paslaugų sąlygas, įskaitant ir jūsų naudojamą planą, BITĖ gali keisti įspėjusi klientą apie tai ne vėliau kaip prieš mėnesį. Savo klientus apie keičiamus planus informavome, kaip numatyta teisės aktuose.

 

Kas nutiks, jei nutrauksiu sutartį?

Kadangi naudojatės vienu iš senųjų paslaugų planų ir neturite įsipareigojimo naudotis paslaugomis tam tikrą laiką, papildomi mokesčiai už suteiktas plano nuolaidas netaikomi. Tačiau, jei naudojatės įranga, kurios išmokėjimo terminas dar nėra pasibaigęs, nutraukus sutartį būtų paskaičiuota likusi už įrangą mokėtina suma.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.