Nuotoliniu būdu įsigytų prekių gražinimas – per 14 dienų

Jei nuotoliniu būdu iš BITĖS įsigyta prekė ar paslaugos su sutartimi jums netiko, galite įrangą atnešti į artimiausią BITĖS saloną Jūsų mieste. Jeigu BITĖS salono Jūsų mieste nėra prašome prekės grąžinimą užsakyti BITĖS Klientų aptarnavimo centre tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Primename, jog prekę grąžinti galite šiais atvejais:

  • Prekė yra nesugadinta ir nenaudota (t. y. mobiliojo ryšio įrenginyje nebuvo įdėta SIM kortelė, nesukurta vartotojo paskyra ir pan.).
  • Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.).
  • Prekė yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija.
  • Grąžinant prekę bus pateiktas pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Neradote atsakymo į iškilusius klausimus? Parašykite mums. Atsakysime jums el. paštu