Meniu

Numerio perkėlimas

Telefono numerį perkelti galite:

– Užpildę numerio perkėlimo prašymą BITĖS salonuose;

– Verslo klientams paskambinus 8 689 00000;

– Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama.


Kokių dokumentų reikia, norint perkelti numerį?

Perkeldamas numerį privataus asmens vardu:

– Numerio savininkas turės pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo teises);

Jei perkeliate įmonės numerį savo vardu, su savimi reikia turėti:

– Originalų įgaliojimą, kuriame nurodytas prašymas Jums perkelti įmonės numerį – savo vardu.

– Asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą);


Kiek užtrunka numerio perkėlimas?

Numeris perkeliamas per 1 darbo dieną (išskyrus 1, 2 ir paskutinę mėnesio dienas, savaitgalius ir šventines dienas). 


Kokie vienkartiniai mokesčiai taikomi visiems naujiems klientams?

Visiems naujiems mūsų klientams taikome vienkartinį sutarties administravimo (taikysime Jums pradedant naudotis mūsų paslaugomis, perrašant telefono numerį kitam asmeniui ir tuo atveju, jei tektų pakeisti telefono numerį ar SIM kortelę, taip pat Jums nusprendus laikinai sustabdyti naudojimąsi paslaugomis) ir SIM kortelės mokestį – 5 Eur.
 

Papildoma informacija
 

Ar perkeldamas numerį į BITĘ galėsiu įsigyti mobilųjį telefoną už akcijos metu galiojančią kainą?

Visiems klientams, perkeliantiems telefono numerį į BITĘ, taikomos visos pardavimo akcijų sąlygos ir mobilųjį telefonų kainos akcijų metu.

Išsirinkti mobilųjį telefoną galite BITĖS mobiliųjų telefonų kataloge


Ar galiu perkelti numerį, jei su kitu operatoriumi pasirašytos sutarties įsipareigojimo laikotarpis dar nėra pasibaigęs?

Iš kitų operatorių į BITĘ numerį perkelti galite bet kada, net jei sutartis ir nepasibaigus.

Tačiau jei Jūsų sutartis su dabartiniu operatoriumi nėra pasibaigusi ir pagal ją priklauso sumokėti netesybas, sutartį nutraukus anksčiau, operatorius netesybas įtrauks į Jūsų paskutinę abonentinę sąskaitą, kurią gausite jau po numerio perkėlimo.
 

Kodėl numeris gali būti neperkeltas?

Jei parašėte numerio perkėlimo prašymą, praėjo prašyme nurodyta numerio perkėlimo data, tačiau Jūsų numeris vis dar neperkeltas, taip galėjo atsitikti dėl kelių priežasčių:
 

Jei dėl vienos iš šių priežasčių negalėsime perkelti numerio, apie tai Jus informuosime SMS žinute. Toliau paaiškinta, ką turite daryti kiekvienu atveju:

– Numerio perkėlimo prašyme pateikėte nepilną ar neteisingą informaciją apie save arba šie duomenys nesutapo su operatoriaus duomenimis, iš kurio perkeliamas numeris;

– Perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus);

– Jau esate pateikęs numerio perkėlimo prašymą kitam operatoriui;

– Operatorius, kurį norite pakeisti, neturi užregistruoto Jūsų numerio. Registracija reikalinga, jei perkeliate ne abonentinį, o išankstinės mokėjimo paslaugos (pvz.: PILDYK, EXTRA) numerį;

– Jei pateikti duomenys neteisingi, Jums reikia atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo, duomenis užpildant teisingai. Jei duomenys nesutampa su operatoriaus, kurį norite pakeisti, duomenimis, Jums reikia kreiptis į senąjį operatorių, kad Jūsų duomenys būtų pataisyti, o po to atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus), numerį reikia aktyvuoti. Dėl numerio įjungimo turite kreiptis į operatorių, kurį ketinate pakeisti. Kai numeris bus aktyvus, reikia atvykti į BITĘ ir užpildyti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei esate pradėję perkėlimo procesą pas kitą operatorių, numerio į BITĘ perkelti negalite. Jūsų numeris bus perkeltas į tą operatorių, pas kurį užpildėte prašymą anksčiau.

– Jei nebuvote užsiregistravęs pas išankstinio mokėjimo paslaugos operatorių, kurį ketinate pakeisti,galite savo operatoriaus interneto svetainėje arba pardavimo salone.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei reikia mūsų pagalbos

Klientų aptarnavimo tel.

1501