Ginčų nagrinėjimas

BITĖ siekia visus ginčus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis, todėl iškilus ginčui maloniai kviečiame visų pirma kreiptis tiesiai į BITĘ (atvykti į artimiausią BITĖS saloną, paskambinti BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 arba +37069923230, jeigu skambinama iš bet kurio kito mobiliojo ryšio operatoriaus, ar parašyti elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt).

Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, Jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt), arba tiesiogiai į teismą. Vartotojai taip pat gali pateikti skundą per elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą čia

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?
Taip, ačiū !
Deja, ne.

Pasidalinkite nuomone, kokios informacijos jums nepavyko rasti.

Siųsti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad buvome naudingi.
Ačiū už Jūsų nuomonę.
Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę SUTINKU arba tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi. Daugiau informacijos apie slapukus.
Gaukite BITĖS pasiūlymą

Gaukite BITĖS pasiūlymą

Serverio klaida, pabandykite dar kartą vėliau.

Ačiū

Jūsų duomenys sėkmingai priimti.
Susisieksime su jumis netrukus.