Dažniausiai užduodami klausimai

1. Ar reikės mokėti už siuntos pristatymą?

Nereikės. Visas prekes pristatysime nemokamai tiek pasirenkant pristatymą į namus, tiek atsiimant BITĖS salonuose.

2. Per kiek laiko nuo užsakymo pristatote siuntą?

Jeigu įsigijote specialiai pažymėtą prekę darbo dieną iki 13:00 val., ją išsiųsime tą pačią dieną. Jei įsigijote savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną – išsiųsime artimiausią darbo dieną. Pristatymas įprastai trunka 1-2 d.d. nuo išsiuntimo.

3. Kada gausiu sąskaitą faktūrą ir įrangos garantinį taloną?

Dokumentai bus pristatyti kartu su siunta.
 

4. Kaip atrodo BITĖS siunčiama sąskaita ir garantinis talonas?

Išrašytos sąskaitos pavyzdį rasite čia. Garantinio talono pavizdį rasite čia.
 

5. Kur galiu atsiimti prekes, kurias įsigijau bite.lt?

Prekes galime pristatyti Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba siuntą galite atsiimti artimiausiame BITĖS salone.
 

6. Ar gali siuntą atsiimti kitas asmuo, ne tas, kuris buvo nurodytas pirkimo metu?

Ne, siuntą gali atsiimti tik tas asmuo, kurio duomenys buvo nurodyti perkant įrenginį. Atvykus kurjeriui, reikės pateikti asmens dokumentą, todėl atsiimti prekę gali tik pats pirkėjas. Jeigu prekę įsigijo juridinis asmuo ir kurjeris perduos siuntą asmeniui, kurio duomenys buvo nurodyti perkant internetinėje parduotuvėje.
 

7. Kaip pirkti internetinėje parduotuvėje

Pasirinkite norimą prekę, išsirinkite vidinę atmintį, spalvą ir spauskite mygtuką „Į krepšelį“.
 

INTERNETU | BITĖ


Patikrinkite, ar prekių krepšelis yra teisingas. Įsitikinę, kad krepšelio informacija teisinga, spauskite mygtuką „Pirkti“.
 

Prekių krepšeis | BITĖ


Kitame lange užpildykite visus duomenis (žvaigždutėmis pažymėtus laukelius BŪTINA užpildyti). Susipažinkite su pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklėmis (pažymėkite varnele, kad susipažinote ir sutinkate), toliau pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Toliau pasirinkite mokėjimo būdą ir spauskite mygtuką „Apmokėti“
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Sėkmingai atlikus mokėjimą pasirodys paskutinis langas, kuriame matysite visą užsakymo informaciją.

Jūsų užsakymas | BITĖ


8. Kokios yra pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklės?

Taisykles galite rasti čia.
 

9. Kaip žinoti, kad prekės yra užsakytos ir užsakymas yra vykdomas?

Atlikus mokėjimą Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu išsiųsime laišką, kuriame informuosime, kad užsakymas priimtas. Perdavę siuntą kurjeriui, apie tai informuosime papildomu elektroniniu laišku. Siuntos pristatymo dieną Jūsų nurodytu kontaktiniu numeriu su Jumis susisieks kurjeris, kuris nurodys preliminarų siuntos pristatymo laiką.
 

10. Ar galiu pakeisti savo pateiktą užsakymą?

Jeigu supratote, kad užsakymas buvo pateiktas neteisingai, pasirinkote ne tą spalvą, nurodėte netikslų adresą arba kontaktinį numerį, kreipkitės el. paštu bendraukime@bite.lt ir Jūsų užsakymą pakoreguosime.
 

11. Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip, jeigu dėl tam tikrų priežasčių norite atšaukti užsakymą, kreipkitės į mus el. paštu bendraukime@bite.lt ir Jūsų užsakymas bus atšauktas.  
 

12. Ar galiu apžiūrėti prekes?

Taip, beveik visas prekes galite apžiūrėti BITĖS salonuose visoje Lietuvoje.
 

13. Kaip galima atsiskaityti?

Už įsigytas prekes galima atsiskaityti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB „DnB bankas“, „Nordea Bank Lietuva“, „Paysera“ bei grynaisiais ar kortele kurjeriui pristačius prekę.
 

14. Ar nurodytos įrenginių kainos yra su PVM?

Taip.
 

15. Ar galiu grąžinti prekes, kurias įsigijau internetinėje parduotuvėje?

Taip. Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos pristatymo dienos.
 

16. Jeigu prekę išpakavau ir išbandžiau, bet nepatiko ir noriu grąžinti, ar galiu?

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, kurią įsigijote BITĖS internetinėje parduotuvėje per 14 dienų. Prekės pakuotė ir pati prekė turi būti nepažeista, sukomplektuota ir originalioje pakuotėje.
 

17. Gavau ne tą prekę, kurią buvau užsisakęs, ką daryti?

Pastebėję, kad gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną arba susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt.
 

18. Gavau prekę su pažeista pakuote, ką daryti?

Pastebėję, kad gautos prekės pakuotė yra pažeista, grąžinkite ją kurjeriui, kuris pristatys prekę atgal į sandėlį. Pinigai už prekę (-es) bus pervesti į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.
 

19. Pirktas įrenginys atsiųstas sudaužytas, ką daryti?

Jeigu pristatyta įranga pažeista transportavimo metu, matomi pakuotės pažeidimai, prašome apie tai pranešti klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio - tel. +370 699 23 230) arba skubiai kreiptis į artimiausią saloną.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.