Dažniausiai užduodami klausimai

Ne. Prekes pristatysime nemokamai, nepriklausomai nuo to, kokį siuntos pristatymo būdą pasirinksite.

Jeigu prekes užsakėte ir apmokėjimą už prekes gavome darbo dieną iki 15:00 valandos, siuntą pristatysime kitą darbo dieną, jeigu po 15:00 valandos – per 2 darbo dienas, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Jeigu prekes užsakote savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną, siuntą pristatysime per 2 darbo dienas.

Dokumentai bus pristatyti kartu su siunta.

Išrašytos sąskaitos pavyzdį rasite čia. Garantinio talono pavizdį rasite čia.

Prekes galime pristatyti Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba siuntą galite atsiimti artimiausiame BITĖS salone ar LP EXPRESS 24 siuntų terminale.

Ne, siuntą gali atsiimti tik tas asmuo, kurio duomenys buvo nurodyti perkant įrenginį. Atvykus kurjeriui, reikės pateikti asmens dokumentą, todėl atsiimti prekę gali tik pats pirkėjas. Jeigu prekę įsigijo juridinis asmuo ir ją atsiims ne įmonės vadovas, tuomet turi būti pateiktas įmonės vadovo pasirašytas įgaliojimas.

Pasirinkite norimą prekę ir spauskite mygtuką „INTERNETU“.

Toliau išsirinkite spalvą, kiekį ir spauskite mygtuką „Į KREPŠELĮ“.

Patikrinkite, ar prekių krepšelis yra teisingas. Jeigu matote, kad prie pasirinkto įrenginio gausite ir dovaną, spauskite mygtuką „Priimti dovaną“. Turite nuolaidos kodą – jį įveskite. Įsitikinę, kad krepšelio informacija teisinga, spauskite mygtuką „Pirkti“.

Kitame lange užpildykite visus duomenis (žvaigždutėmis pažymėtus laukelius BŪTINA užpildyti). Susipažinkite su pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklėmis (pažymėkite varnele, kad susipažinote ir sutinkate), toliau pasirinkite apmokėjimo būdą ir spauskite mygtuką „Apmokėti“.

Sėkmingai atlikus mokėjimą pasirodys paskutinis langas, kuriame matysite visą užsakymo informaciją bei galėsite atsispausdinti arba išsisaugoti užsakymo kopiją.

Taisykles galite rasti čia.

Atlikus mokėjimą arba pasirašius MOKILIZINGO sutartį, Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu išsiųsime laišką, kuriame informuosime, kad užsakymas priimtas. Perdavę siuntą kurjeriui, apie tai informuosime papildomu elektroniniu laišku. Siuntos pristatymo dieną Jūsų nurodytu kontaktiniu numeriu su Jumis susisieks kurjeris, kuris nurodys preliminarų siuntos pristatymo laiką.

Jeigu supratote, kad užsakymas buvo pateiktas neteisingai, pasirinkote ne tą spalvą, nurodėte netikslų adresą arba kontaktinį numerį, kreipkitės el. paštu eshop@bite.lt ir Jūsų užsakymą pakoreguosime.

Taip, jeigu dėl tam tikrų priežasčių norite atšaukti užsakymą, kreipkitės į mus el. paštu eshop@bite.lt ir Jūsų užsakymas bus atšauktas. Jeigu pinigai yra sumokėti ar pasirašyta MOKILIZINGO sutartis, pinigus grąžinsime ir sutartį nutrauksime kiek įmanoma greičiau.

Taip, beveik visas prekes galite apžiūrėti BITĖS salonuose visoje Lietuvoje.

Taip. Prekes galite įsigyti išsimokėtinai sudarę sutartį su UAB „Mokilizingas“.

Už įsigytas prekes galima atsiskaityti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB „DnB bankas“, „Nordea Bank Lietuva“,„Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas, UAB „Medicinos bankas“, AB „Šiaulių bankas“. Taip pat grynaisiais pinigais kurjeriui bei išsimokėtinai sudarius sutartį su UAB „Mokilizingas“..

Visais klausimais, kurie susiję su sutarties pildymu MOKILIZINGO sistemoje, Jums padės MOKILIZINGO klientų aptarnavimo skyrius nemokamu numeriu +370 700 55888 arba el. paštu pagalba@mokilizingas.lt.

Taip.

Taip. Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos pristatymo dienos.

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, kurią įsigijote BITĖS internetinėje parduotuvėje per 14 dienų. Prekė turi būti nepažeista, sukomplektuota ir originalioje pakuotėje.

Pastebėję, kad gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną arba susisiekite su mumis el. paštu eshop@bite.lt.

Pastebėję, kad gautos prekės pakuotė yra pažeista, grąžinkite ją kurjeriui, kuris pristatys prekę atgal į sandėlį. Pinigai už prekę (-es) bus pervesti į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.

Jeigu pristatytas įrenginys yra sudaužytas, jį reikia pristatyti į artimiausią BITĖS saloną. Įrenginys bus pakeistas tokiu pačiu arba grąžinsime už prekę (-es) sumokėtus pinigus į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?
Taip, ačiū !
Deja, ne.

Pasidalinkite nuomone, kokios informacijos jums nepavyko rasti.

Siųsti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad buvome naudingi.
Ačiū už Jūsų nuomonę.
Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę SUTINKU arba tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi. Daugiau informacijos apie slapukus.
Gaukite BITĖS pasiūlymą

Gaukite BITĖS pasiūlymą

+370
Užpildydamas formą sutinku, kad BITĖ susisiektų su manimi dėl šio pasiūlymo ar pateiktų kitus savo prekių ar paslaugų pasiūlymus.
Serverio klaida, pabandykite dar kartą vėliau.

Ačiū

Jūsų duomenys sėkmingai priimti.
Susisieksime su jumis netrukus.