Meniu

Karantinas

Jei praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos „Mano BITĖ“ ir blokuokite SIM kortelę arba kuo greičiau kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio). BITĖS konsultantas išjungs galimybę skambinti iš jūsų telefono SIM kortelės, pageidaujant galės užblokuoti ir patį įrenginį (telefono IMEI). Įrenginio blokavimas aktualus tada, kai nenorite, kad jūsų įrenginiu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.

Konsultantas jums užsakys naujos SIM kortelės pristatymą pasirinktu adresu. Jei jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.

Primename, kad į BITĘ turite kreiptis per 30 kalendorinių dienų nuo blokavimo dėl įrenginio pavogimo ar praradimo. Jums bus taikomas 5 Eur vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį prašysime apmokėti su artimiausio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei norite pasikeisti pasirinktą išlaidų kontrolės limitą, prisijunkite prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“, kur galite patogiai valdyti turimas paslaugas. Limito keitimo funkcija savitarnoje vadinasi „Išlaidų kontrolė“. Ją rasite skiltyje „Planai ir paslaugos“. Taip pat limito keitimą galite užsakyti kreipdamiesi į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Rūpinamės jūsų sveikata, todėl karantino periodu už suteiktas paslaugas rekomenduojame atsiskaityti nuotoliniu būdu.

 
  • Savitarnoje „Mano BITĖ“: internetu https://mano.bite.lt/ arba parsisiuntę programėlę iš „Google Play“, „App Store“.
  • Bankų interneto svetainėse, atliekant vietinio pavedimo mokėjimą arba atliekant mokėjimą per įmokas.
  • Per paslaugą „Viena sąskaita“, kur rasite surinktus visus savo mokesčius už namų ūkio paslaugas bei apmokėti vienu pavedimu. Užsisakyti „Vieną sąskaitą“ galite paskambinę telefonu 8 700 77007 (minutės kaina – pagal jūsų mokėjimo plano tarifus kaip į kitą Lietuvos tinklą) arba interneto svetainėje www.vienasaskaita.lt.


Jei nė vienas iš nurodytų nuotolinio atsiskaitymo būdų jums nėra prieinamas, stengsimės rasti kitą saugų sprendimo būdą kartu – prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Informaciją apie sąskaitą galite rasti prisijungę prie savitarnos „Mano BITĖ“: internetu https://mano.bite.lt/ arba parsisiuntę programėlę iš „Google Play“, „App Store“. Taip pat sužinoti mokėtiną sumą galite tel. nr. 1500 ir paspaudę skaičių 3.

Kilus klausimams, prašome kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio). Stengsimės rasti saugų situacijos sprendimą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei nuotoliniu būdu iš BITĖS įsigyta prekė ar paslaugos su sutartimi jums netiko, prašome prekės grąžinimą užsakyti BITĖS Klientų aptarnavimo centre tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Primename, jog prekę grąžinti galite šiais atvejais:

  • Prekė yra nesugadinta ir nenaudota (t. y. mobiliojo ryšio įrenginyje nebuvo įdėta SIM kortelė, nesukurta vartotojo paskyra ir pan.).
  • Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.).
  • Prekė yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija.
  • Grąžinant prekę bus pateiktas pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

BITĖS Profai iš BITĖS salonų niekur nedingsta ir kartu su Klientų aptarnavimo centru stengsis pagelbėti visais įmanomais klausimais nuotoliniu būdu. Jūsų skambučių laukiame tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sugedus jūsų mobiliajam įrenginiui, kuris buvo įsigytas BITĖJE, ir jei įrenginio garantinis laikotarpis dar nepasibaigęs, patikrą galite užsakyti autorizuotame serviso centre UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ čia, užpildydami įrangos paėmimo formą. Užregistravus gedimą ir pasirinkus kurjerį arba terminalą, pristatymas šiuo metu kainuoja tik 0,01 Eur (į vieną pusę). Atkreipiame dėmesį, jog šiuo metu įrangos remontas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.

Jei naudojatės ARLO, AJAX arba HP kompiuteriais, įsigytais BITĖJE, prašome skambinti į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio). Konsultantai užsakys jūsų įrangos paėmimą per kurjerio tarnybą. Atkreipiame dėmesį, jog šiuo metu įrangos remontas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.


Ruošdami įrenginį perduoti kurjeriui arba palikti terminale, į pakuotę įdėkite:

  • Įrenginio įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį arba sutarties kopiją).
  • Visus priedus (kroviklį, ausines ir kt.).
  • Pageidautina ir dėžutė, bet neprivaloma.


Supakuokite įrenginį tinkamai:

  • Pakuotė turi atlaikyti 4-5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti.
  • Įranga turi būti įpakuota stabiliai, tvirtai (rekomenduojami oro maišeliai, gofruotos kartono dėžės – jei šių medžiagų turite namuose).
  • Pakuotė turi būti užklijuota lipnia juosta, apjuosiant per visą apimtį mažiausiai trijose vietose.
  • Daugiau rekomendacijų pakuotei čia.


Nepraraskite svarbių duomenų:

  • Įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame pasidaryti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas.
  • Labiausiai patikima duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose. Pavyzdžiui, „Google Drive“, „Apple iCloud“, „One Drive“, „DropBox“ ir kitose. „Debesų“ saugyklose jūs galėsite prisijungę prie interneto pasiekti savo duomenis kelių mygtukų paspaudimu.
  • Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą esate atsakingi jūs.
  • Reikia pagalbos? Prieš atiduodami įrenginį garantiniam aptarnavimui kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio). Patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu.


Prieš garantiniam aptarnavimui pateikdami įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu.

Apgailestaujame, tačiau šiuo metu negalėsime jums suteikti pakaitinio įrenginio.

Taisymui perduoto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ interneto svetainėje www.mttc.lt. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą.

Kilus klausimams, kviečiame kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Daugiau informacijos apie garantinio aptarnavimo sąlygas skaitykite „Pagalbos“ skiltyje čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Atsitikus draudiminiam įvykiui prašome skambinti tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio) ir atsakyti į kelis klausimus, susijusius su draudiminiu įvykiu.

Žalų administravimą ir konsultacijas apie jau užregistruotus draudiminius įvykius vykdo žalų administratorius UADBB „AON Baltic“. Su jais galite susisiekti tel. nr. 8 37 330310 arba el. paštu claims@aon.lt.

Prireikus įrenginį siųsti į serviso centrą, įrangos perdavimo paslaugą prašysime jūsų užsakyti autorizuotame serviso centre UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ čia, užpildydami įrangos paėmimo formą. Užregistravus gedimą ir pasirinkus kurjerį arba terminalą, pristatymas šiuo metu kainuoja tik 0,01 Eur (į vieną pusę). Atkreipiame dėmesį, jog šiuo metu įrangos remontas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.


Ruošdami įrenginį perduoti kurjeriui arba palikti terminale, į pakuotę įdėkite:

  • Įrenginio įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį arba sutarties kopiją).
  • Visus priedus (kroviklį, ausines ir kt.).
  • Pageidautina ir dėžutė, bet neprivaloma.


Supakuokite įrenginį tinkamai:

  • Pakuotė turi atlaikyti 4-5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti.
  • Įranga turi būti įpakuota stabiliai, tvirtai (rekomenduojami oro maišeliai, gofruotos kartono dėžės – jei šių medžiagų turite namuose).
  • Pakuotė turi būti užklijuota lipnia juosta, apjuosiant per visą apimtį mažiausiai trijose vietose.
  • Daugiau rekomendacijų pakuotei čia.


Nepraraskite svarbių duomenų:

  • Įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame pasidaryti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas.
  • Labiausiai patikima duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose. Pavyzdžiui, „Google Drive“, „Apple iCloud“, „One Drive“, „DropBox“ ir kitose. „Debesų“ saugyklose jūs galėsite prisijungę prie interneto pasiekti savo duomenis kelių mygtukų paspaudimu.
  • Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą esate atsakingi jūs.
  • Reikia pagalbos? Prieš atiduodami įrenginį garantiniam aptarnavimui kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio). Patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu.


Prieš garantiniam aptarnavimui pateikdami įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu.

Apgailestaujame, tačiau šiuo metu negalėsime jums suteikti pakaitinio įrenginio.

Taisymui perduoto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ interneto svetainėje www.mttc.lt. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą.

Kilus klausimams kviečiame kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jei kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite draudiko klientų aptarnavimo numeriu 1363.

Prireikus įrenginį siųsti į serviso centrą, įrangos perdavimo paslaugą prašysime jūsų užsakyti autorizuotame serviso centre UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ čia, užpildydami įrangos paėmimo formą. Užregistravus gedimą ir pasirinkus kurjerį arba terminalą, pristatymas šiuo metu kainuoja tik 0,01 Eur (į vieną pusę). Atkreipiame dėmesį, jog šiuo metu įrangos remontas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.


Ruošdami įrenginį perduoti kurjeriui arba palikti terminale, į pakuotę įdėkite:

  • Įrenginio įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį arba sutarties kopiją).
  • Visus priedus (kroviklį, ausines ir kt.).
  • Pageidautina ir dėžutė, bet neprivaloma.


Supakuokite įrenginį tinkamai:

  • Pakuotė turi atlaikyti 4-5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti.
  • Įranga turi būti įpakuota stabiliai, tvirtai (rekomenduojami oro maišeliai, gofruotos kartono dėžės – jei šių medžiagų turite namuose).
  • Pakuotė turi būti užklijuota lipnia juosta, apjuosiant per visą apimtį mažiausiai trijose vietose.
  • Daugiau rekomendacijų pakuotei čia.


Nepraraskite svarbių duomenų:

  • Įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame pasidaryti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas.
  • Labiausiai patikima duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose. Pavyzdžiui, „Google Drive“, „Apple iCloud“, „One Drive“, „DropBox“ ir kitose. „Debesų“ saugyklose jūs galėsite prisijungę prie interneto pasiekti savo duomenis kelių mygtukų paspaudimu.
  • Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą esate atsakingi jūs.
  • Reikia pagalbos? Prieš atiduodami įrenginį garantiniam aptarnavimui kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio). Patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu.


Prieš garantiniam aptarnavimui pateikdami įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu.

Apgailestaujame, tačiau šiuo metu negalėsime jums suteikti pakaitinio įrenginio.

Taisymui perduoto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ interneto svetainėje www.mttc.lt. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą.

Kilus klausimams kviečiame kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (nemokamai BITĖS ryšio paslaugų klientams), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams ar skambinant iš užsienio).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą
Mane domina: