Ką turėčiau žinoti apie teisingos sąskaitos garantiją?

Klientams pasižadame – jei mūsų sąskaitose rasite klaidą, ją kompensuosime trigubai.

Kas yra klaida?

Tai sumos skirtumas tarp to, kokias sąlygas Jums pažadėjome ir to, kaip paskaičiavome sąskaitoje. Pavyzdžiui, jeigu dėl mūsų kaltės neteisingai pajungėme ar atjungėme paslaugas ir dėl to sąskaitoje atsirado mėnesiniai mokėjimai, kurių neturėjo būti, arba atsirado didesni mokėjimai, nei buvome sutarę, neteisingai paskaičiavome delspinigius ir panašiai klaidą kompensuosime. Mūsų pažadas taikyti trigubą kompensacija netaikomas tais atvejais, kai netikslumai atsirado dėl trečiųjų asmenų arba kliento nesąžiningų veiksmų.

Kaip apskaičiuojama kompensacijos  suma?

Pavyzdžiui, jeigu pagal mūsų susitarimą, turėjome taikyti 15 Eur  mėnesio mokestį, tačiau sąskaitoje radote 20 Eur mėnesio mokestį, tai vieno mėnesio klaidos sąskaitoje suma yra 20 Eur  – 15 Eur  = 5  Eur. Klaidas kompensuojame trigubai, tad galutinė kompensacijos suma tokiu atveju bus 5 Eur x 3= 15 Eur.

Kaip suteikiama kompensacija?

Suteikus kompensaciją, Jūsų artimiausio mėnesio sąskaita sumažės ta suma, kuri buvo kompensuota; pritaikytą kompensaciją matysite sąskaitos atskiroje eilutėje. Jeigu atlikote mokėjimus telefonu, esate įsigijęs įrangą išsimokėtinai ar mokate už įrangos draudimą, - suma liks tokia pati, o sumažės tik už ryšio paslaugas apskaičiuota dalis. Jeigu tokia sąskaita bus mažesnė, nei kompensacijos suma, kompensacijos likutis bus perkeltas į dar kitą mėnesį.

Ką dar Jūs turėtumėte žinoti?

Atkreipkite dėmesį, kad triguba kompensacija bus suteikiama tik tuo atveju, jeigu kreipsitės dėl jos per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos. Visais atvejais kompensacija negali būti didesnė negu Jūsų paskutinių trijų mėnesių sąskaitų suma išskyrus tas sumas, kurios atsirado dėl klaidos. Jei klaida atsirado Jūsų pirmoje sąskaitoje, kompensacija nebus didesnė negu trigubo dydžio sąskaita, prieš tai atėmus iš jos dėl klaidos atsiradusias sumas.

Kur kreiptis pastebėjus klaidą?

Dėl teisingos sąskaitos garantijos taikymo kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną arba nemokamu klientų aptarnavimo nr. 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?
Taip, ačiū !
Deja, ne.

Pasidalinkite nuomone, kokios informacijos jums nepavyko rasti.

Siųsti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad buvome naudingi.
Ačiū už Jūsų nuomonę.
Dėmesio. Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.