Neveikia statinis IP. Ką daryti?
Tam, kad statinis IP veiktų korektiškai, reikia įsitiktinti, kad APN yra pakeistas į „bangapro“.
APN į „bangapro“ galite pakeisti sekdami šiais žingsniais:
1. Prisijunkite prie maršrutizatoriaus:
• Atverkite naršyklę ir įveskite maršrutizatoriaus IP adresą (dažniausiai: 192.168.0.1 arba 192.168.1.1).
• Prisijunkite su vartotojo vardu ir slaptažodžiu (dažniausiai: admin/admin, jeigu jie nebuvo pakeisti).
2. Eikite į „Mobile network“ / „Internet settings“ / „WAN“ / „Profile management“ (pavadinimai gali skirtis).
3. Sukurkite naują profilį arba redaguokite esamą:
• APN (Access Point Name): bangapro;
• Username: palikite tuščią;
• Password: palikite tuščią;
• Authentication: „None“ arba „Auto“.
4. Išsaugokite nustatymus ir paleiskite maršrutizatorių iš naujo (jei reikia).
Jeigu atlikti veiksmai neišsprendė problemos arba negalite atlikti tam tikrų veiksmų, pateiktų instrukcijoje, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį.