Mobiliojo numerio perrašymas

Kaip galiu perrašyti savo telefono numerį?


Perrašyti telefono numerį kitam asmeniui rekomenduojama atvykus abiem asmenims į artimiausią BITĖS saloną. 


Jeigu jūsų mieste nėra BITĖS salono, galite kreiptis klientų aptarnavimo nr. 1501, +37069923230 (skambinant iš užsienio), elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt. arba BITĖS pokalbių skiltį. Susisiekus su mumis paprašysime atsiųsti pasirašytą numerio perrašymo prašymą ir tuomet pakviesime elektroniniu būdu arba per kurjerį pasirašyti naują sutartį.

Informaciją apie taikomus administracinius mokesčius rasite čia.

Atkreipiame dėmesį, jei perrašomas numeris turi m. parašo paslaugą, perrašymo metu ši paslauga bus atjungta. Po numerio perrašymo rekomenduojame kreiptis į artimiausią BITĖS saloną, kuriame galėsite iš naujo sudaryti „Mobile ID“ (m. parašo) sutartį.

 

Kokios paslaugos nutrūks atliekant perrašymą?

Draudimo paslauga, mobilusis parašas, statinis, IP adresai ir įrangos išsimokėjimas nėra perrašomi. Paslaugos nutrūksta, o už įrangą nurodoma likutinė vertė. Po numerio perrašymo rekomenduojame kreiptis į artimiausią BITĖS saloną, kuriame galėsite iš naujo sudaryti „Mobile ID“ (m. parašo) sutartį.

 

Kokias paslaugas galima perrašyti?

Balso paslaugas.

 

Ar perrašyto numerio mokėjimo plano sąlygos išliks tokios pačios?

Jeigu mokėjimo planas vis dar prieinamas, jį galima perrašyti ankstesnio mokėjimo sąlygomis, pasirašant sutartį 12 ar 24 mėnesių terminui. Jeigu toks mokėjimo planas nebėra prieinamas, reikės rinktis iš tuo metų siūlomų mokėjimo planų.

 

Kiek kainuoja paslaugos perrašymas?
Perrašymui yra taikomas sutarties administracinis mokestis, informaciją apie taikomus mokesčius rasite čia
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.