Mobiliojo numerio perkėlimas

Kaip tapti BITĖS klientu?


BITĖS klientu tapti paprasta: tereikia atvykti į artimiausią BITĖS saloną arba paskambinti mums tel. 1501, mes mielai jums patarsime ir padėsime išsirinkti jūsų poreikius atitinkantį planą.


Verslo klientus, norinčius perkelti numerį, kviečiame užpildyti formą internete arba paskambinti mums tel. +370 689 00000.

Noriu perkelti numerį į BITĘ, kaip elgtis?


Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo kortele:

  • Perkeldami numerį nepamirškite pateikti savo asmens duomenų (vardą, pavardę, asmens kodą) dabartiniam operatoriui. Tai padaryti galite prisijungę prie naudojamo operatoriaus savitarnos svetainės.
  • Rekomenduojame iki perkeliant numerį išnaudoti sąskaitoje turimus pinigus ir kitas naudas (minutes, MB, SMS), nes jie nebus perkelti į naują BITĖS sąskaitą.

Jeigu naudojatės kitų operatorių abonentinėmis paslaugomis:

  • Jeigu turite aktyvų numerį savo ar kito asmens vardu, galite jį perkelti į BITĘ.
  • Jeigu jūsų naudojamas numeris šiuo metu priklauso įmonei, galite jį perkeltį į BITĘ, tam turėkite įmonės sutikimo originalą, skirtą UAB „Bitė Lietuva“ įmonei, ir įgaliojantį privatų asmenį, perkelti įmonei priklausantį numerį į kitą operatorių ir užregistruoti jį fizinio asmens vardu.
  • Prieš perkeliant numerį rekomenduojame pasitikslinti savo sutarties galiojimą dabartinio operatoriaus savitarnos svetainėje.

     

Kiek kainuoja numerio perkėlimo paslauga?

Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama.


Kokių dokumentų reikia norint perkelti numerį?

Privataus asmens vardu:


Numerio savininkas turi pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).


Įmonės numerį savo vardu, su savimi reikia turėti:

  • Įmonės sutikimo originalą, skirtą įmonei UAB „Bitė Lietuva“, ir įgaliojantį privatų asmenį, perkelti įmonei priklausantį numerį į kitą operatorių ir užregistruoti jį fizinio asmens vardu.
  • Asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

     

Kiek užtrunka numerio perkėlimas?

Įprastai numeris perkeliamas per 1 darbo dieną. Numerio perkėlimas vyksta kiekvieną darbo dieną nuo 23:00 val. iki kitos dienos 9:00 val. ryto – per šį laiką sistemoje vyksta aktyvavimo darbai. Perkėlimas nevykdomas kiekvieno mėnesio 1, 2 ir paskutinę mėnesio dieną, savaitgaliais, bei švenčių dienomis – jeigu prašymai pateikiami nurodytomis dienomis, numerio perkėlimas bus įvykdytas artimiausią darbo dieną nuo prašymo pateikimo.

 

Kada numeris perkeliamas, po to, kai užpildomas prašymas?

  • Prašymą numeriui perkelti pateikus iki 13:40 val., numeris perkeliamas tą pačią darbo dieną nuo 23:00 val.;
  • Prašymą numeriui perkelti pateikus po 13:40 val., numeris perkeliamas kitą darbo dieną, nuo 23:00 val.

 

Ar galiu pasirinkti numerio perkėlimo dieną?

Pildydami numerio perkėlimo prašymą, galite parinkti tolimesnę numerio perkėlimo datą, tačiau ji negali viršyti 30 kalendorinių dienų nuo prašymo supildymo dienos. Svarbu prisiminti, kad pasirinkta numerio perkėlimo data ateityje negali būti keičiama.

 

Kada po numerio perkėlimo įsidėti BITĖS kortelę?

Kitos dienos rytą po numerio perkėlimo, pavyzdžiui, jeigu numerį numatyta perkelti birželio 3 d., BITĖS kortelę rekomenduojame į telefoną įsidėti birželio 4 d. ryte.

 

Kokie vienkartiniai mokesčiai taikomi visiems naujiems klientams?

Visiems naujiems klientams taikome vienkartinį sutarties administravimo ir SIM kortelės mokestį, informaciją apie mokesčius rasite čia.

BITĖJE vienkartiniai mokesčiai taikomi: pradedant naudotis mūsų paslaugomis, perrašant telefono numerį kitam asmeniui ir tuo atveju, jei tektų pakeisti telefono numerį ar SIM kortelę, taip pat jums nusprendus laikinai sustabdyti naudojimąsi paslaugomis, atliekant mokėjimo plano keitimą ar pratęsimą.

Ar perkeldamas numerį į BITĘ galėsiu įsigyti mobilųjį telefoną už akcijos metu galiojančią kainą?

Žinoma! Visiems klientams, perkeliantiems telefono numerį į BITĘ, taikomos visos pardavimo akcijų sąlygos ir mobiliųjų telefonų kainos akcijų metu.

Išsirinkti mobilųjį telefoną galite BITĖS mobiliųjų telefonų kataloge.

 

Ar galiu perkelti numerį, jei su kitu operatoriumi pasirašytos sutarties įsipareigojimo laikotarpis dar nėra pasibaigęs?

Iš kitų operatorių į BITĘ numerį perkelti galite bet kada, net jei sutartis ir nepasibaigus.

Tačiau jei jūsų sutartis su dabartiniu operatoriumi nėra pasibaigusi ir pagal ją priklauso sumokėti netesybas, sutartį nutraukus anksčiau, operatorius netesybas įtrauks į jūsų paskutinę abonentinę sąskaitą, kurią gausite jau perkėlę numerį.

Turiu išankstinio mokėjimo kortelę ir noriu perkelti į BITĘ. Kur tiksliau savitarnoje turiu suvesti savo duomenis?

Jei naudojatės išankstinio apmokėjimo kortele, pvz., „PILDYK“, „EŽYS“, „LABAS“, „EXTRA“, prieš perkeldami numerį į BITĘ pateikite savo asmens duomenis (vardą, pavardę, asmens kodą) operatoriui, iš kurio norite perkelti numerį. Tai turite padaryti prisijungęs prie dabartinio operatoriaus savitarnos:

pildyk.lt -> Mano pildyk -> Mano nustatymai -> Apie mane

ezys.lt -> Mano Ežys -> Žiūrėk profilį -> Perkelti numerį į kitą tinklą

labas.lt -> Mano Labas -> Profilio nustatymai -> Numerio perkėlimas

Kodėl numeris gali būti neperkeltas?

Jei parašėte numerio perkėlimo prašymą, praėjo prašyme nurodyta numerio perkėlimo data, tačiau jūsų numeris vis dar neperkeltas, taip galėjo atsitikti dėl kelių priežasčių. Jei dėl vienos iš šių priežasčių negalėsime perkelti numerio, apie tai jus informuosime SMS žinute. Toliau paaiškinta, ką turite daryti kiekvienu atveju:

  • Numerio perkėlimo prašyme pateikėte neišsamią ar neteisingą informaciją apie save arba šie duomenys nesutapo su operatoriaus duomenimis, iš kurio perkeliamas numeris. Jei pateikti duomenys neteisingi, jums reikia atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo, duomenis užpildant teisingai. Jei duomenys nesutampa su operatoriaus, kurį norite pakeisti, duomenimis, jums reikia kreiptis į senąjį operatorių, kad jūsų duomenys būtų pataisyti, o tada atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo;
  • Perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus). Jei perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus), numerį reikia aktyvuoti. Dėl numerio įjungimo turite kreiptis į operatorių, kurį ketinate pakeisti. Kai numeris bus aktyvus, reikia atvykti į BITĘ ir užpildyti prašymą dėl numerio perkėlimo;
  • Jau esate pateikęs numerio perkėlimo prašymą kitam operatoriui. Jei esate pradėję perkėlimo procesą pas kitą operatorių, numerio į BITĘ perkelti negalite. Jūsų numeris bus perkeltas į tą operatorių, pas kurį užpildėte prašymą anksčiau;
  • Operatorius, kurį norite pakeisti, neturi užregistruoto jūsų numerio. Registracija reikalinga, jei perkeliate ne abonentinį, o išankstinės mokėjimo paslaugos (pvz.: PILDYK, EŽYS, EXTRA) numerį. Jei nebuvote užsiregistravęs pas išankstinio mokėjimo paslaugos operatorių, kurį ketinate pakeisti, galite užsiregistruoti savo operatoriaus savitarnos svetainėje arba pardavimo salone.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.