Meistro iškvietimo galimybė
Jeigu atlikti veiksmai nepadėjo, prašome susisiekti su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
Su mumis galite susisiekti:
- Atidarę pokalbių langelį mūsų svetainės apačioje: www.home3.lt
- Paskambinę Klientų aptarnavimo linija tel. +370 5 236 3365
Ką daryti, jei ekrane matau užrašą „Channel collection in progress“?
Šis užrašas atsiranda Hibridiniam imtuvui užstrigus.
Žemiau nurodyti veiksmai, kuriuos jums rekomenduojame atlikti eilės tvarka:
- Imtuvo perkrovimas
Perkraukite imtuvą ištraukdami imtuvo maitinimo laidą iš elektros lizdo ir įkišdami jį atgal. Palaukite, kol imtuvas užsikraus; - Užrašo patikrinimas
Patikrinkite, koks užrašas atsiranda televizoriaus ekrane (užrašo gali tekti laukti iki 2 minučių).
Ką daryti, jei ekrane matau užrašą „Advanced setup“ arba yra užstrigęs programinės įrangos siuntimas ties 5 % ?
Jei televizoriaus ekrane matote užrašą Advanced setup arba programinės įrangos siuntimas užstringa ties 5 %, tai gali būti susiję su antenos kabeliu, palydovine lėkšte ar neteisingais imtuvo nustatymais.
Svarbu: jei oro sąlygos yra prastos, rekomenduojame atidėti tolimesnius veiksmus.
Prašome atlikti šiuos veiksmus nuosekliai:
Antenos laido patikrinimas
- Patikrinkite, ar antenos laidas yra tvirtai įsuktas į imtuvo galinę dalį.
Antenos laido persukimas
- Išjunkite imtuvą iš elektros lizdo;
- Atsargiai atsukite ir vėl tvirtai įsukite antenos laidą į imtuvą.
Imtuvo perkrovimas
- Ištraukite imtuvo maitinimo laidą iš elektros lizdo ir vėl jį įjunkite;
- Palaukite, kol imtuvas visiškai įsikraus.
Gamyklinių parametrų atkūrimas
- Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
- Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
- Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
- Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Gamykliniai nustatymai. Spauskite OK;
- Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
- Naujame lange pasirinkite Atkurti ir spauskite OK;
- Patvirtinkite imtuvo perkrovimą spausdami OK. Po perkrovimo prasidės pirminis įdiegimas (kalbos pasirinkimas).
Pirminis įdiegimas
- Įjunkite imtuvą. Kraunantis imtuvui matysite atitinkamus vaizdus ekrane;
- Jei imtuvas neprijungtas prie interneto LAN laidu, pasirinkite Discard ir spauskite OK;
- Kai imtuvas įsikraus, pasirinkite Lietuva ir patvirtinkite spausdami OK.
LNB nustatymų keitimas
- Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
- Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
- Atsidariusiame lange pasirinkite LNB nustatymai. Spauskite rodyklę į dešinę ir patvirtinkite pasirinkimą LNB tipas spausdami OK;
- Pasirinkite Universalus arba SATCR (priklausomai nuo Jūsų LNB konverterio tipo).
* Norėdami keisti LNB konverterių skaičių (tik su Universalia galvute), pasirinkite LNB numeris ir spauskite OK.
* Norėdami keisti palydovus vietomis pasirinkite DiseqC port ir spauskite OK.
Matysite galimus palydovus. Norėdami juos sukeisti vietomis prie DiseqC port 1 pasirinkite vieno palydovo pavadinimą, o prie DiseqC port 2 – kito. Svarbu išbandyti mūsų Astra 4,5E palydovą. Nesvarbu, kokius pavadinimus pasirinksite prie kitų DiseqC port, svarbiausia, kad nė viename porte palydovai nesikartotų.
Programinės įrangos atnaujinimas
TVPlay / „Home3“ imtuve programinę įrangą galite atnaujinti dviem būdais. Rekomenduojame atlikti atnaujinimą rankiniu būdu.
Per Meniu
- Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
- Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
- Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
- Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Programinės įrangos atnaujinimas. Spauskite OK;
- Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
- Gali tekti dar kartą patvirtinti pasirinkimą spaudžiant OK;
- Jei programinė įranga yra naujausia, atnaujinti nebus galima. Tačiau, jei programinės įrangos atnaujinimas yra nurodytas kaip galimo gedimo šalinimo būdas, atlikite jį rankiniu būdu.
Rankiniu būdu
- Atjunkite imtuvo maitinimo laidą nuo elektros tinklo (nesvarbu, ar ištrauksite iš imtuvo, ar iš rozetės). Svarbu, kad ant imtuvo priekio nedegtų jokios lemputės;
- Vėl įjunkite maitinimo laidą į elektros tinklą;
- Ant imtuvo priekio turi užsidegti žalia lemputė (iš karto po trumpai degusios raudonos lemputės, maždaug po 1 sekundės);
- Imtuvo pultelyje spauskite ir atleiskite mygtuką EXIT (TVPlay pulteliuose) arba Raudoną („Home3“ pulteliuose) vos tik užsidegus žaliai lemputei;
- Imtuvo pultelyje spauskite skaičius šia seka: 2-4-8-5;
- Ekrane turėtų pasirodyti programinės įrangos siuntimo užsklanda. Jei ji nepasirodė, pakartokite veiksmus iš naujo perkrovę imtuvą.
Meistro iškvietimo galimybė
Jeigu atlikti veiksmai nepadėjo, prašome susisiekti su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
Su mumis galite susisiekti:
- Atidarę pokalbių langelį mūsų svetainės apačioje: www.home3.lt
- Paskambinę Klientų aptarnavimo linija tel. +370 5 236 3365
Ką daryti, jei ekrane matau užrašą „Ši paslauga nėra autorizuota“?
Šis užrašas televizoriaus ekrane gali atsirasti tada, kai esate įsijungę kanalą, kuris nepriklauso jūsų planui. Taip pat gali atsirasti nutrūkus signalui bei esant paslaugų ribojimams dėl neapmokėtų sąskaitų. Esant šiam užrašui rekomenduojame atlikti nurodytus veiksmus eilės tvarka:
Kanalo patikrinimas
- Patikrinkite, ar kanalas, kurį bandote žiūrėti, yra įtrauktas į jūsų užsakytą planą;
- Rekomenduojame pabandyti įjungti lietuviškus kanalus, pavyzdžiui, „TV3“.
Įsitikinkite, ar buvo apmokėtos sąskaitos
Greičiausias būdas patikrinti, ar jūsų mokėjimas pasiekė mus, yra prisijungti prie savitarnos svetainės „Mano Home3“ ir patikrinti sąskaitų būklę:
- Prisijungę prie savitarnos svetainės, spauskite pasirinkimą Sąskaitos;
- Atsidariusiame sąraše vėl spauskite Sąskaitos;
- Naujame lange spauskite ant pasirinkimo sąskaitų sąrašas;
- Jei stulpelyje Būklė matote apmokėta, jūsų mokėjimas mus pasiekė;
Jei mokėjimo būklė yra neapmokėta, patikrinkite, ar jau praėjo numatytas mokėjimo įskaitymo terminas:
- Per paštą/ Perlo terminalą: iki 4 darbo dienų;
- Banke/ bankiniu pavedimu: iki 3 darbo dienų;
Savitarnoje: per 30 minučių.
- Jei nuo jūsų mokėjimo praėjo daugiau laiko nei nurodyta, prašome atsiųsti mokėjimo kvito kopiją per gyvo pokalbio langelį mūsų svetainėje www.home3.lt arba el. paštu info@home3.lt.
Imtuvo perkrovimas
- Išjunkite imtuvą iš elektros lizdo ir vėl jį įjunkite;
- Palaukite, kol imtuvas visiškai įsikraus.
Atnaujinkite signalą
Per savitarnos svetainę
- Prieš atnaujindami signalą įjunkite savo imtuvą;
- Prisijunkite prie savitarnos svetainės: www.mano.home3.lt;
- Prisijungę spauskite pasirinkimą Produktai;
- Naujame lange spauskite Atnaujinkite TV signalą. Palikite įjungtą imtuvą ir signalas bus atnaujintas per 10 minučių.
Skambučio metu (automatiškai)
Taip pat galite atnaujinti signalą paskambinę tel. +370 5 236 3365 ir paspaudę skaičių 4.
Gamyklinių parametrų atkūrimas
- Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
- Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
- Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
- Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Gamykliniai nustatymai. Spauskite OK;
- Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
- Naujame lange pasirinkite Atkurti ir spauskite OK;
- Patvirtinkite imtuvo perkrovimą spausdami OK. Po perkrovimo prasidės pirminis įdiegimas (kalbos pasirinkimas).
Pirminis įdiegimas
- Įjunkite imtuvą. Kraunantis imtuvui matysite atitinkamus vaizdus ekrane;
- Jei imtuvas neprijungtas prie interneto LAN laidu, pasirinkite Discard ir spauskite OK;
- Kai imtuvas įsikraus, pasirinkite Lietuva ir patvirtinkite spausdami OK.
Programinės įrangos atnaujinimas
Programinę įrangą galite atnaujinti dviem būdais. Rekomenduojame atlikti atnaujinimą rankiniu būdu.
Per Meniu
- Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
- Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
- Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
- Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Programinės įrangos atnaujinimas. Spauskite OK;
- Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
- Gali tekti dar kartą patvirtinti pasirinkimą spaudžiant OK;
- Jei programinė įranga yra naujausia, atnaujinti nebus galima. Tačiau, jei programinės įrangos atnaujinimas yra nurodytas kaip galimo gedimo šalinimo būdas, atlikite jį rankiniu būdu.
Rankiniu būdu
- Atjunkite imtuvo maitinimo laidą nuo elektros tinklo (nesvarbu, ar ištrauksite iš imtuvo, ar iš rozetės). Svarbu, kad ant imtuvo priekio nedegtų jokios lemputės;
- Vėl įjunkite maitinimo laidą į elektros tinklą;
- Ant imtuvo priekio turi užsidegti žalia lemputė (iš karto po trumpai degusios raudonos lemputės, maždaug po 1 sekundės);
- Imtuvo pultelyje spauskite ir atleiskite mygtuką EXIT (TVPlay pulteliuose) arba Raudoną („Home3“ pulteliuose) vos tik užsidegus žaliai lemputei;
- Imtuvo pultelyje spauskite skaičius šia seka: 2-4-8-5;
- Ekrane turėtų pasirodyti programinės įrangos siuntimo užsklanda. Jei ji nepasirodė, pakartokite veiksmus iš naujo perkrovę imtuvą.
Meistro iškvietimo galimybė
Jeigu atlikti veiksmai nepadėjo, prašome susisiekti su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
Su mumis galite susisiekti:
- Atidarę pokalbių langelį mūsų svetainės apačioje: www.home3.lt
Paskambinę Klientų aptarnavimo linija tel. +370 5 236 3365.
Ką daryti, jei ekrane užstrigo TVPlay („Home3“) užrašas?
Tai gali nutikti tuomet, kai imtuvas užstringa. Apgailestaujame, jeigu susidūrėte su šiuo užstrigusiu užrašu, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus eilės tvarka:
Imtuvo perkrovimas
- Ištraukite imtuvo maitinimo laidą iš elektros lizdo ir vėl jį įjunkite;
- Palaukite, kol imtuvas visiškai įsikraus.
Kortelės ištraukimas
- Ištraukite kortelę iš imtuvo.
Imtuvo įjungimas
- Įjunkite imtuvą.
Kortelės įstatymas į imtuvą
- Kai televizoriaus ekrane pamatysite užrašą „Kanalų kortelė neįstatyta“, įstatykite kortelę atgal į imtuvą.