Mano telefone / planšetėje neveikia internetas. Kodėl?

Siekiant pašalinti interneto sutrikimus, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus: 

  1. Pasitikrinkite, ar turite pakankamai duomenų naršymui – tai galite padaryti „Mano BITĖS“ savitarnoje. Jei duomenys baigėsi, pasididinkite išlaidų kontrolės limitą arba atsinaujinkite mokėjimo planą ir naršykite toliau.
  2. Patikrinkite, ar veikia kitas (balso) ryšys (pabandykite atlikti skambutį ar išsiųsti SMS žinutę).
  3. Perkraukite mobilųjį įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę.
  4. Atnaujinkite APN nustatymus – tai gali padėti atkurti ryšį. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone, galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
  5. Išjunkite ir vėl įjunkite mobiliuosius duomenis.
  6. Įjunkite ir išjunkite skrydžio režimą – tai gali padėti atkurti prisijungimą prie tinklo.
  7. Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
  8. Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
  9. Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.

Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „Android“ operacinės sistemos telefone, sekite šiais žingsniais:

Nustatymai > Daugiau tinklų > Mobilieji tinklai > Prieigos taškų pavadinimai > Pridėti naują > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia. 

Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo telefono gamintojo ir operacinės sistemos versijos.

Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „iOS“ operacinės sistemos telefone („Apple“), sekite šiais žingsniais:

Settings > Mobile Service > Mobile Data Network > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia. 

Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo operacinės sistemos versijos.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.