Mano telefone / planšetėje neveikia internetas. Kodėl?
Siekiant pašalinti interneto sutrikimus, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Pasitikrinkite, ar turite pakankamai duomenų naršymui – tai galite padaryti „Mano BITĖS“ savitarnoje. Jei duomenys baigėsi, pasididinkite išlaidų kontrolės limitą arba atsinaujinkite mokėjimo planą ir naršykite toliau.
- Patikrinkite, ar veikia kitas (balso) ryšys (pabandykite atlikti skambutį ar išsiųsti SMS žinutę).
- Perkraukite mobilųjį įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę.
- Atnaujinkite APN nustatymus – tai gali padėti atkurti ryšį. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone, galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
- Išjunkite ir vėl įjunkite mobiliuosius duomenis.
- Įjunkite ir išjunkite skrydžio režimą – tai gali padėti atkurti prisijungimą prie tinklo.
- Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
- Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
- Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.
Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „Android“ operacinės sistemos telefone, sekite šiais žingsniais:
Nustatymai > Daugiau tinklų > Mobilieji tinklai > Prieigos taškų pavadinimai > Pridėti naują > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia.
Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo telefono gamintojo ir operacinės sistemos versijos.
Norėdami nusistatyti interneto nustatymus „iOS“ operacinės sistemos telefone („Apple“), sekite šiais žingsniais:
Settings > Mobile Service > Mobile Data Network > Interneto prieigos taškas (APN), turi būti – Internet. Papildomų nustatymų vesti nereikia.
Nustatymų kelias gali nežymiai skirtis, priklausomai nuo operacinės sistemos versijos.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.