Man neveikia namų internetas. Kodėl?

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

  1. Patikrinkite, ar maršrutizatoriaus lemputės šviečia – jei ne, įsitikinkite, kad jis prijungtas prie elektros lizdo ir yra įjungtas.
  2. Perkraukite įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę, atlikite gamyklinių nustatymų atkūrimą.
  3. Pakeiskite maršrutizatoriaus vietą – laikykite jį atviroje erdvėje, arčiau lango, kad signalas būtų stipresnis.
  4. Iš naujo prijunkite įrenginį pagal instrukciją:

    •    „Nokia FastMile 5G“ maršrutizatoriaus instrukcija;
    •    „ZTE MC888“ instrukcija.

  5. Jeigu naudojatės kita įranga, rekomenduojame susirasti instrukcijas gamintojo puslapyje.
  6. Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
  7. Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
  8. Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.