Man neveikia namų internetas. Kodėl?
Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Patikrinkite, ar maršrutizatoriaus lemputės šviečia – jei ne, įsitikinkite, kad jis prijungtas prie elektros lizdo ir yra įjungtas.
- Perkraukite įrenginį – išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę, atlikite gamyklinių nustatymų atkūrimą.
- Pakeiskite maršrutizatoriaus vietą – laikykite jį atviroje erdvėje, arčiau lango, kad signalas būtų stipresnis.
Iš naujo prijunkite įrenginį pagal instrukciją:
• „Nokia FastMile 5G“ maršrutizatoriaus instrukcija;
• „ZTE MC888“ instrukcija.- Jeigu naudojatės kita įranga, rekomenduojame susirasti instrukcijas gamintojo puslapyje.
- Patikrinkite SIM kortelės veikimą – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį.
- Pasitikrinkite ryšio padengimą – jei įrenginys tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, peržiūrėkite BITĖS padengimo žemėlapį. Jei esate prasto ryšio zonoje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda.
- Atnaujinkite SIM kortelę – jei ji senesnė ar nepalaiko 4G/5G technologijų, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone naujai kortelei gauti.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.