Man neveikia internetas / skambučiai užsienyje. Kodėl?

Pabandykite atlikti šiuos veiksmus:

  1. Patikrinkite, ar telefono nustatymuose įjungti mobilieji duomenys ir tarptinklinis interneto duomenų ryšys (angl. data roaming).
  2. SMS žinutėse patikrinkite, ar nėra pasiektas GPRS limitas (apie tai turėjo būti informuoti SMS žinute). „Mano BITĖS“ savitarnoje patikrinkite, ar turite nemokamų interneto duomenų, ar nėra pasiektas išlaidų kontrolės limitas.
  3. Pakeiskite mobiliojo ryšio operatorių į kitą bei įsitikinkite, kad jis yra BITĖS partnerių sąraše čia.
  4. Atstatykite tinklo parametrus į gamyklinius. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
  5. Perkraukite įrenginį.

Atlikote visus šiuos veiksmus, bet vis tiek negalite naudotis paslaugomis? Susisiekite su mumis tel. +370 699 23230 ir padėsime tai išspręsti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.