Man neveikia internetas / skambučiai užsienyje. Kodėl?
Pabandykite atlikti šiuos veiksmus:
- Patikrinkite, ar telefono nustatymuose įjungti mobilieji duomenys ir tarptinklinis interneto duomenų ryšys (angl. data roaming).
- SMS žinutėse patikrinkite, ar nėra pasiektas GPRS limitas (apie tai turėjo būti informuoti SMS žinute). „Mano BITĖS“ savitarnoje patikrinkite, ar turite nemokamų interneto duomenų, ar nėra pasiektas išlaidų kontrolės limitas.
- Pakeiskite mobiliojo ryšio operatorių į kitą bei įsitikinkite, kad jis yra BITĖS partnerių sąraše čia.
- Atstatykite tinklo parametrus į gamyklinius. Kaip tai atlikti „iOS“, „Samsung“ ar kitame „Android“ operacinės sistemos telefone galite rasti čia. Kaip atnaujinti APN nustatymus „Xiaomi“ telefone, galite rasti čia.
- Perkraukite įrenginį.
Atlikote visus šiuos veiksmus, bet vis tiek negalite naudotis paslaugomis? Susisiekite su mumis tel. +370 699 23230 ir padėsime tai išspręsti.