Man neveikia balso paslaugos. Kodėl?
Jeigu susiduriate su trikdžiais naudodamiesi balso paslaugomis, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Patikrinkite ryšio signalą. Įsitikinkite, kad jūsų įrenginys fiksuoja pakankamą ryšio signalą, taip pat patikrinkite, ar telefono pradiniame ekrane matomas ryšio operatorius yra BITĖ.
- Perkraukite įrenginį be SIM kortelės. Išimkite SIM kortelę iš įrenginio, tuomet išjunkite ir vėl įjunkite savo telefoną.
- Patikrinkite SIM kortelę. Įsitikinkite, kad SIM kortelė yra tinkamai įdėta į įrenginį.
- Pabandykite įdėti SIM kortelę į kitą telefoną ir patikrinti, kaip ji veikia kitame įrenginyje. Jeigu perkėlus į kitą įrangą jūsų SIM kortelė veikia korektiškai, problema susijusi su jūsų įrenginiu.
Jeigu kitame įrenginyje SIM kortelė taip pat neveikia, rekomenduojame pasikeisti SIM kortelę. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę išduosime jums atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.
- Patikrinkite nustatymus. Patikrinkite, ar nėra įjungtas lėktuvo režimas, taip pat patikrinkite, ar nėra įjungtas skambučių peradresavimas. Norėdami panaikinti visas peradresavimo taisykles, surinkite ##002# ir paspauskite skambinimo mygtuką. Daugiau informacijos apie skambučių peradresavimą galite rasti čia.
- Išlaidų kontrolė. Patikrinkite, ar nepasiektas išlaidų kontrolės limitas. Jei išlaidų kontrolės limitas pasiektas, galite padidinti išlaidų kontrolės sumą savitarnoje „Mano BITĖ“.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.