Man neveikia balso paslaugos. Kodėl?

Jeigu susiduriate su trikdžiais naudodamiesi balso paslaugomis, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus: 

  1. Patikrinkite ryšio signalą. Įsitikinkite, kad jūsų įrenginys fiksuoja pakankamą ryšio signalą, taip pat patikrinkite, ar telefono pradiniame ekrane matomas ryšio operatorius yra BITĖ.
  2. Perkraukite įrenginį be SIM kortelės. Išimkite SIM kortelę iš įrenginio, tuomet išjunkite ir vėl įjunkite savo telefoną.
  3. Patikrinkite SIM kortelę. Įsitikinkite, kad SIM kortelė yra tinkamai įdėta į įrenginį.
  4. Pabandykite įdėti SIM kortelę į kitą telefoną ir patikrinti, kaip ji veikia kitame įrenginyje. Jeigu perkėlus į kitą įrangą jūsų SIM kortelė veikia korektiškai, problema susijusi su jūsų įrenginiu. 

    Jeigu kitame įrenginyje SIM kortelė taip pat neveikia, rekomenduojame pasikeisti SIM kortelę. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę išduosime jums atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.
     
  5. Patikrinkite nustatymus. Patikrinkite, ar nėra įjungtas lėktuvo režimas, taip pat patikrinkite, ar nėra įjungtas skambučių peradresavimas. Norėdami panaikinti visas peradresavimo taisykles, surinkite ##002# ir paspauskite skambinimo mygtuką. Daugiau informacijos apie skambučių peradresavimą galite rasti čia.
  6. Išlaidų kontrolė. Patikrinkite, ar nepasiektas išlaidų kontrolės limitas. Jei išlaidų kontrolės limitas pasiektas, galite padidinti išlaidų kontrolės sumą savitarnoje „Mano BITĖ“.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.