Kuriam laikui yra suteikiama įrangos garantija?
Įranga | Laikotarpis |
Imtuvai | Iki minimalaus sutarties laikotarpio pabaigos |
Interneto maršrutizatoriai | 2 metai |
Imtuvo pulteliai | 2 metai |
Ar galiu atnaujinti įrangą nepasibaigus sutarties laikotarpiui?
Jūs galite atnaujinti įrangą ir nepasibaigus minimaliam sutarties laikotarpiui.
Jei norite atnaujinti savo turimą įrangą, tai padaryti galite parašę el. paštu info@home3.lt, per pokalbių programėlę, esančią puslapio www.home3.lt apačioje, arba paskambinę į Klientų aptarnavimo liniją numeriu +370 5 236 3365.
Ką daryti, jeigu sugedo mano turima įranga?
Kiekvienai jūsų turimai įrangai yra taikoma garantija (išskyrus lauko įrangą). Kokiam laikotarpiui yra taikoma garantija, galite susipažinti paspaudę ČIA.
Ką daryti jeigu sugedo mano imtuvas?
Jeigu jūsų turimas HD ar hibridinis imtuvas yra sugedęs (neįsijungia), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją +370 5 236 3365.
Imtuvų pulteliai
Jeigu jūsų turimas imtuvo pultelis yra sugedęs (nereaguoja į paspaudimus ir pakeitus elementus jame), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją +370 5 236 3365.
Televizoriai
Jeigu manote, kad jūsų televizorius yra sugedęs – jis neįsijungia arba yra atsiradusios / dingusios tam tikros spalvos, prieš kreipiantis dėl garantinio aptarnavimo rekomenduojame išbandyti kitą HDMI / SCART / RCA laidą. Visą informaciją apie televizorių garantinį aptarnavimą rasite čia.
Interneto maršrutizatoriai
Jeigu jūsų turimas interneto maršrutizatorius yra sugedęs (jis neįsijungia) arba jo baterija yra sugedusi (nesikrauna – rekomenduojame išbandyti krovimą kitu laidu), dėl garantinio aptarnavimo reikia kreiptis į MTTC. Daugiau informacijos bei MTTC ir jų partnerių salonų adresus rasite čia.