Kur turėčiau kreiptis, jei turiu nusiskundimų dėl internetinėje parduotuvėje įsigytų prekių?
Siekiame visus klausimus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis. Todėl kilus bet kokiems nesklandumams, maloniai kviečiame kreiptis į BITĘ tiesiogiai – atvykti į artimiausią BITĖS saloną, skambinti klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio – tel. +370 699 23 230) arba užpildyti formą čia.
Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės – į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius, www.vvtat.lt) arba tiesiogiai į teismą. Vartotojai taip pat gali pateikti skundą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje čia.