Kodėl neveikia mobilusis parašas „Mobile-ID“?
Jei neveikia jūsų mobilusis parašas, rekomenduojame atlikti šiuo veiksmus:
• Patikrinkite, ar galite prisijungti prie „iPasas“ sistemos arba pasirašyti dokumentus naudodami m. parašą.
• Pabandykite pasinaudoti m. parašu kitoje naršyklėje arba įrenginyje.
• Papildomai rekomenduojame išvalyti SMS žinučių programėlės talpyklą. Norėdami išvalyti SMS žinučių programėlės talpyklą, sekite šias instrukcijas:
„Android“ operacinės sistemos telefonuose:
1. Atidarykite „Nustatymai“ (Settings).
2. Eikite į „Programos“ (Apps / Applications).
3. Suraskite ir pasirinkite „Žinutės“ (Messages / Messaging).
4. Pasirinkite „Saugykla“ (Storage).
5. Paspauskite „Išvalyti talpyklą“ (Clear Cache).
Svarbu: Paspaudus „Išvalyti talpyklą“, bus pašalinti tik laikinieji duomenys. Jūsų SMS žinutės nebus ištrintos.
„iPhone“ („iOS“) telefonuose:
„iPhone“ telefonuose nėra atskiros funkcijos išvalyti SMS žinučių talpyklai. Tačiau rekomenduojame atlikti šiuos žingsnius:
1. Patikrinti SMS siuntimo ir gavimo nustatymus.
2. Perkrauti telefoną, kad būtų išvalyta laikina talpykla.
Pastaba: Jei naudojatės „iPhone“ telefonu, galite pabandyti atnaujinti „iOS“ sistemą, kad pašalintumėte laikinas talpyklas, kurios gali trukdyti veikti m. parašui.
Jeigu atlikti veiksmai nepadėjo arba m. parašas neveikia tik jungiantis prie tam tikrų svetainių ir matote klaidos pranešimą ar kodą, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.