Kodėl negaliu užsakyti paslaugų?

Kelios priežastys, kodėl gali nepavykti užsakyti papildomų paslaugų:

  1. Pasiekėte savo nustatytą išlaidų kontrolės limitą, todėl sistema neleidžia užsisakyti papildomų paslaugų.
  2. Turite anksčiau neapmokėtų sąskaitų, dėl kurių laikinai apribojome galimybę užsakyti naujas paslaugas.
  3. Pasiekėte kredito limitą arba sistemoje buvo užfiksuotas neįprastai intensyvus paslaugų naudojimas.
  4. Kartais pasitaiko techninių problemų – pabandykite perkrauti įrenginį arba atstatyti tinklo parametrus.

Jei norite patikrinti, kokios paslaugos jums jau yra aktyvuotos, apsilankykite savitarnoje „Mano BITĖ“, skiltyje „Planai ir paslaugos“.
Jei problema išlieka, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda tel. 1501 (skambinant iš Lietuvos) arba +370 699 23230 (skambinant iš užsienio).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.