Kodėl internetas neveikia užsienyje?
Jei nepavyksta naudotis internetu užsienyje, problemą turėtų pavykti išspręsti sekant šiais žingsniais:
1. Įsitikinkite, kad telefono nustatymuose įjungtas mobiliųjų duomenų perdavimas ir tarptinklinis interneto duomenų ryšys (angl. data roaming).
2. SMS žinutėse patikrinkite, ar nėra pasiektas GPRS limitas (apie tai BITĖ visada informuoja savo klientus SMS žinute). Taip pat užsukite į savitarną „Mano BITĖ“ – galėsite įvertinti, ar turite likusių nemokamų interneto duomenų, ar nėra pasiektas išlaidų kontrolės limitas.
3. Pakeiskite užsienio šalies mobiliojo ryšio operatorių į kitą bei pasitikrinkite, ar jis priklauso BITĖS partnerių sąrašui.
4. Atstatykite tinklo parametrus į gamyklinius.
5. Perkraukite įrenginį.
Jei atlikę visus šiuos veiksmus vis tiek negalite naudotis paslaugomis, kviečiame susisiekti su BITE tel. +370 699 23230 ir mes maloniai padėsime tai išspręsti.