Kodėl gavau didesnę sąskaitą negu įprastai?
Jei gavote didesnę sąskaitą, kuri viršijo mėnesinį jūsų plano mokestį, taip galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:
• Praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (pavyzdžiui, mokamas automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimų talpinimas, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.).
• Praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų, negu suteikiama pagal jūsų mokėjimo plano apimtis (jei taip įvyko, kviečiame susisiekti su mumis – esame pasiruošę padėti ir drauge parinkti jūsų lūkesčiams labiausiai tinkamą paslaugų planą).
• Per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir svetur naudojotės ryšio paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas atsispindi sąskaitoje nebūtinai iš karto, o tik per 3 mėnesius – tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių).
• Praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesinis mokestis buvo perskaičiuotas atsižvelgiant į plano pokyčius.
• Praėjusio mėnesio sąskaitą apmokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis, tad jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia).
• Praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos BITĖS salone.
• Praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę ar telefono numerį, ir jums buvo pritaikytas standartinis vienkartinis administravimo mokestis.
• Praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos jums buvo laikinai apribotos. Jei taip nutiko, deja, jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.
• Jei vis dėlto turite papildomų klausimų dėl savo sąskaitos sumos, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone, ir mes mielai jums padėsime.
Primename, kad visas sąskaitas galite patogiai peržiūrėti ir patikrinti prisijungę prie savitarnos „Mano BITĖ“.