Ką turėčiau žinoti apie garantinį aptarnavimą?
Sugedus jūsų mobiliajam įrenginiui, kuris buvo įsigytas BITĖJE ir jo garantinis laikotarpis dar nepasibaigęs, įrangą galima priduoti registruojant užklausą MTTC svetainėje arba apsilankius MTTC, BITĖS salonuose arba į vieną iš įrenginio gamintojo įgaliotų techninės priežiūros centrų. Pastarųjų sąrašą rasite žemiau, pasirinkę įrenginio tipą čia.
Prieš pristatydami mobilųjį įrenginį į remonto servisą, įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Patikimiausia duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose, tokiose kaip „Google Drive“, „Apple iCloud“, „OneDrive“, „Dropbox“ ir kt. Prisijungę prie interneto, jūs galėsite pasiekti savo duomenis keliais mygtukų paspaudimais.
- Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą esate atsakingi jūs. Kiek tai neprieštarauja teisės aktams, BITĖ neatsako už įrenginyje esančius jūsų asmeninius duomenis. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame susikurti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas. Jei reikia, prieš palikdami įrenginį garantiniam aptarnavimui, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną – patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu.
- Prieš pateikdami garantiniam aptarnavimui įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu.
Deaktyvuoti eSIM „iOS“ („iPhone“) telefone galite atlikdami šią veiksmų seką:
- atidarykite Nustatymai;
- pasirinkite Mobilusis ryšys arba Mobilieji duomenys;
- pasirinkite eSIM kortelę, kurią norite ištrinti;
- paspauskite Ištrinti eSIM.
Deaktyvuoti eSIM „Android“ telefone galite atlikdami šią veiksmų seką:
- atidarykite Nustatymai;
- pasirinkite Ryšiai arba Tinklas ir internetas;
- pasirinkite SIM kortelių tvarkyklė;
- pasirinkite eSIM kortelę, kurią norite ištrinti;
- paspauskite Ištrinti arba Išjungti eSIM.
- Savo klientams visada stengiamės užtikrinti galimybę gauti pakaitinį įrenginį. Pakaitinį įrenginius suteikiame nemokamai iš tuo metu turimų salone. Įrenginiai, išduoti klientui pasinaudoti laikinai, nėra apdrausti, todėl prašome saugoti juos ir nuo netyčinio sugadinimo. Laikinai pasinaudoti gauta įranga turi būti grąžinta į saloną tokios pat būklės, kokios buvo išduota. Svarbu žinoti, kad BITĖS salonuose turime ribotą skaičių pakaitinių įrenginių. Dėkojame už jūsų supratingumą.
Į saloną pristatyto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC) interneto svetainėje, kurią galite rasti čia. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą. Jeigu nežinote IMEI kodo ar pametėte remonto lapą, įrenginio IMEI kodą galite rasti ant įrenginio dėžutės / prisijungus prie savitarnos „Mano BITĖ“, skiltyje „Įranga“.
Jei kyla bet kokių klausimų dėl jūsų įrenginio, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį ir BITĖS išmaniųjų įrenginių ekspertai suteiks visą reikalingą informaciją bei padės išspręsti bet kurią problemą.