Ką daryti, jeigu nepavyksta užsiregistruoti?

Jei bandote užsiregistruoti prie savitarnos svetainės „Mano Home3“, bet jums nepavyksta, rekomenduojame atlikti veiksmus, kurie yra nurodyti žemiau:


Registruojantis su kortelės numeriu:


Jeigu registruojatės į savitarnos svetainę su kortelės numeriu, bet jums nepavyksta, rekomenduojame atkreipti dėmesį į užrašą, kurį matote registruodamiesi.

Jei matote užrašą „Šis kortelės ir Kliento derinys nerastas. Prašome pabandyti dar kartą“, rekomenduojame įsitikinti, ar vedate teisingą Kliento bei kortelės numerį (kliento numerį galite patikrinti sutartyje arba sutarties priede), o kortelės numerį galite patikrinti ant pačios kortelės, kuri yra įstatyta į imtuvą;

Jeigu matote užrašą „Tokia paskyra jau egzistuoja. Jei norite pakeisti slaptažodį, prašome naudotis „Slaptažodžio keitimas“ forma“, jūs jau esate užsiregistravę. Norinti prisijungti, jums reikės atkurti slaptažodį, kaip tai padaryti, skaitykite čia.


Registruojantis SMS žinute:


Jeigu registruojantis SMS žinute matote užrašą „Neteisingas Kliento arba telefono numeris. Įsitikinkite, kad įvedėte teisingus numerius arba kreipkitės ir mes jums padėsime.“, rekomenduojame įsitikinti, ar tikrai įvedėte teisingą kliento numerį bei sutartyje nurodytą telefono numerį. Jei nepamenate kliento numerio, jį galite patikrinti sutartyje arba sutarties priede.


Jeigu matote užrašą „New password is sent to the phone number You provided and should arrive in a few minutes. Please use it to log in to My „Home3“, jūs jau esate užsiregistravę ir naujasis slaptažodis jums buvo atsiųstas trumpąja SMS žinute. Kaip prisijungti prie savitarnos svetainės, skaitykite čia.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.