Ką daryti, jei užblokavau „Go3“ paskyrą?

Jūsų paskyra gali būti užblokuota fiksavus per didelį nesėkmingų bandymų prisijungti skaičių. Kuo daugiau kartų neteisingai įvedėte duomenis, tuo ilgesnį laiką negalėsite prisijungti. Jei taip nutiko:

  1. Pirmiausia atstatykite slaptažodį prisijungimo puslapyje, pasirinkę „Pamiršote?“ arba „Atkurti slaptažodį“.
  2. Tuomet gausite kodą el. paštu arba telefonu, su kuriuo galėsite susikurti naują slaptažodį. Bandykite prisijungti iš naujo.
  3. Jei problema išlieka, įsitikinkite, kad naudojate naujausią „Go3“ programėlės versiją. Taip pat verta pabandyti atsijungti nuo paskyros ir prisijungti iš naujo.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.