Ką daryti, jei sudužo telefonas? Registruoti draudimo įvykį ar pristatyti techninei patikrai?

Jei esate užsisakę draudimo paslaugą ir jūsų telefonas sudužo ar jį praradote, registruokite draudimo įvykį. Informaciją apie dažniausiai užduodamus klausimus dėl telefonų draudimo paslaugos rasite čia.


Jeigu nesate tikri, ar esate užsisakę šią paslaugą, rekomenduojame pasitikrinti tai „Mano BITĖS“ savitarnoje, skiltyje „Planai ir paslaugos“.


Jei draudimo paslauga nesinaudojate, kreipkitės dėl techninės patikros – įrenginį pristatykite į artimiausią MTTC saloną arba registruokite užklausą MTTC svetainėje.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.