Ką daryti, jei neveikia savitarnos programėlė „Mano BITĖ“?

Jei „Mano BITĖS“ savitarnos programėlė neveikia, atlikite šiuos veiksmus:

1.    Patikrinkite interneto ryšį: įsitikinkite, kad jūsų įrenginys yra prijungtas prie stabilaus interneto ryšio.
2.    Atnaujinkite programėlę: patikrinkite, ar „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvėje nėra naujesnės programėlės versijos, jei yra – atnaujinkite programėlę.
3.    Išvalykite programėlės talpyklą: eikite į savo įrenginio nustatymus, pasirinkite „Programos“, suraskite „Mano BITĖS“ programėlę ir išvalykite jos talpyklą.
4.    Perkraukite įrenginį: kartais paprastas įrenginio perkrovimas gali išspręsti problemą.
5.    Pašalinkite ir iš naujo įdiekite programėlę: jei minėti veiksmai nepadėjo, pabandykite pašalinti programėlę ir vėl ją įdiegti.

Jei problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.