Ką daryti, jei neveikia namų internetas?

1. Patikrinkite, ar maršrutizatoriaus lemputės šviečia – jei ne, įsitikinkite, kad jis prijungtas prie elektros tinklo ir yra įjungtas.
2. Perkraukite įrenginį – išimkite ir vėl įstatykite SIM kortelę, taip pat atkurkite gamyklinius nustatymus.
3. Pakeiskite maršrutizatoriaus vietą – geriausia maršrutizatorių laikyti atviroje erdvėje arčiau lango, kad signalas būtų stipresnis.
4. Prijunkite įrenginį iš naujo sekdami instrukciją:

•    „Nokia FastMile“ 5G maršrutizatoriaus instrukcija
•    „ZTE MC888“ instrukcija

Jeigu naudojate kitą įrangą, rekomenduojame pasinaudoti instrukcija, kurią turėtumėte rasti gamintojo interneto svetainėje.

5. Patikrinkite, ar veikia SIM kortelė – jei interneto sutrikimai kartojasi nepriklausomai nuo vietos, kurioje naudojatės internetu, pabandykite įstatyti SIM kortelę į kitą įrenginį, kad išsiaiškintumėte sutrikimų priežastį. 
6. BITĖS ryšio padengimo žemėlapyje patikrinkite ryšio kokybę savo vietovėje – jei įrenginys jums esant tam tikroje vietoje dažnai atsijungia nuo BITĖS tinklo, kviečiame pasinaudoti BITĖS padengimo žemėlapiu. Tai patogus įrankis ryšio kokybei savo vietovėje įvertinti. Jei pastebėjote, kad vieta patenka į prasto ryšio zoną, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo komanda. 
7. Atnaujinkite SIM kortelę – jeigu SIM kortelę naudojate seniai, galbūt ji nepalaiko 4G/5G technologijų. Kviečiame užsukti į artimiausią BITĖS saloną ir pasikeisti senąją SIM kortelę į naują.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.