Ką daryti, jei negavau sąskaitos?

Informaciją apie sąskaitą už paslaugas SMS žinute ir el. paštu vėliausiai pateikiame iki mėnesio vidurio, tačiau visada stengiamės tai padaryti kuo anksčiau. Jei sąskaitos negavote, patikrinkite savo el. pašto dėžutę, įskaitant „šlamšto“ (angl. spam) aplanką. Sąskaitą už BITĖS paslaugas visuomet galite pasitikrinti savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.

Taip pat maloniai primename žvilgtelti, ar mūsų turimi jūsų duomenys yra teisingi. Jei duomenys, kuriais siunčiame sąskaitą, yra netikslūs ar pasenę, sąskaita gali jūsų nepasiekti. Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti keliais mygtukų paspaudimais, prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“, skiltyje „Nustatymai“ paspaudę „Redaguoti“. Tikslūs kontaktiniai duomenys yra ypač svarbūs, kad galėtume laiku jums perduoti aktualiausią informaciją.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.