Ką daryti, jei negaliu išsiųsti SMS?
Jeigu patiriate sutrikimus, susijusius su SMS siuntimu, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
- Perkraukite įrenginį be SIM kortelės. Išimkite SIM kortelę iš įrenginio, tuomet išjunkite ir vėl įjunkite savo telefoną.
- Ištrinkite susirašinėjimo istoriją ir pabandykite parašyti naują žinutę, įvesdami numerį su +370.
- Išlaidų kontrolė. Patikrinkite, ar nepasiektas išlaidų kontrolės limitas. Jei išlaidų kontrolės limitas pasiektas, galite padidinti išlaidų kontrolės sumą savitarnoje „Mano BITĖ“.
- Patikrinkite SIM kortelę. Įsitikinkite, kad SIM kortelė yra tinkamai įdėta į įrenginį.
- Pabandykite įdėti SIM kortelę į kitą telefoną ir patikrinti, kaip ji veikia kitame įrenginyje. Jeigu perkėlus į kitą įrangą jūsų SIM kortelė veikia korektiškai, problema susijusi su jūsų įrenginiu.
Jeigu kitame įrenginyje SIM kortelė taip pat neveikia, rekomenduojame pasikeisti SIM kortelę. Naują SIM kortelę galite užsisakyti kreipdamiesi į BITĖS pokalbių skiltį. Taip pat naują kortelę išduosime jums atvykus į vieną iš BITĖS salonų. Keičiant ar įsigyjant naują SIM kortelę, taikomas SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia.
Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.