Ką daryti, jei įrenginys nepriima SIM kortelės?
Jei SIM kortelė neprisiregistruoja įrenginyje, tai gali būti susiję su paslaugų veikimu, tinklo ryšiu ar pačia SIM kortele. Dagiau informacijos galite rasti čia.
Primename, kad ryšio ir paslaugų klausimus galima išspręsti kreipiantis į BITĖS pokalbių skiltį.
Jei manote, kad neveikia SIM kortelė, pirmiausia išjunkite įrenginį. Išimkite SIM kortelę, patikrinkite, ar kortelė fiziškai nepažeista, ar ji tinkamo dydžio, ar tinkamai laikosi rėmelyje, ir atidžiai patikrinkite, kuria kryptimi ją reikia įdėti. Įdėkite SIM kortelę į įrenginį ir jį įjunkite. Jeigu problema išlieka, SIM kortelę išbandykite kitame telefono aparate. Jei ir kitame įrenginyje SIM neprisiregistruoja prie tinklo, tikėtina, kad problema kyla dėl SIM kortelės (brokas arba pažeidimas) – tokiu atveju rekomenduojame atvykti į artimiausią BITĖS saloną pasikeisti SIM kortelės.