Jau turiu „Home3“ savitarnos paskyrą
Kaip prisijungti prie savitarnos svetainės?
Norėdami prisijungti prie savitarnos svetainės, turite būti užsiregistravę. Jei vis dar nesate užsiregistravę, rekomenduojame skaityti instrukciją čia.
Norėdami prisijungti prie „Home3“ savitarnos svetainės „Mano Home3“, Prisijungti skiltyje įveskite Kliento numerį bei sugalvotą arba SMS žinute gautą slaptažodį. Jeigu prie savitarnos svetainės nepavyksta prisijungti, skaitykite čia.
Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos svetainės?
Jei bandote prisijungti prie savitarnos svetainės, bet jums nepavyksta, rekomenduojame įsitikinti, ar esate užsiregistravę. Jeigu nesate užsiregistravę, čia rasite informaciją, kaip tai padaryti.
Jei esate užsiregistravę, bet prisijungti jums nepavyksta, tuomet rekomenduojame atkurti slaptažodį. Tai padaryti galite dviem būdais:
- Įvedę Kliento bei kortelės, kuri yra imtuve, numerį ir sugalvoję naują slaptažodį;
- Įvedę Kliento bei telefono numerius, kurie yra nurodyti sutartyje.
Kaip atkurti slaptažodį su kliento bei kortelės numeriu, kuri yra imtuve?
- Norint atkurti slaptažodį su kliento bei savo turimos kortelės, kuri yra įstatytą į imtuvą, numeriu, spauskite pasirinkimą Atkurti slaptažodį.
- Naujai atsivėrusiame lange įveskite:
- Kliento numerį;
- Kortelės, kuri yra įstatyta į imtuvą, numerį;
- Naują slaptažodį;
- Pakartotinai įveskite naują slaptažodį.
3. Atlikę šiuos veiksmus, spauskite ant pasirinkimo Pateikti. Dabar galėsite prisijungti su nauju slaptažodžiu.
Kaip atkurti slaptažodį su kliento bei telefono numeriais?
- Norėdami atkurti slaptažodį SMS žinute, spauskite ant pasirinkimo Gauti slaptažodį SMS žinute.
- Naujai atsivėrusiame lange įveskite Kliento bei telefono numerius ir spauskite pasirinkimą Pateikti. Naują slaptažodį gausite trumpąja SMS žinute.
Kur galiu susipažinti su sutarties sąlygomis?
Sutarties ar sutarties priedo sąlygos yra nurodytos popieriniame sutarties egzemplioriuje.
Taip pat sutarties sąlygas galite patikrinti prisijungę prie savitarnos svetainės ir paspaudę šią nuorodą.
Prisijungę prie savitarnos svetainės spauskite Produktai ir pasirinkite Mano sutartys: naujai atsivėrusiame lange spauskite ant PDF ikonos ir sutartį / sutarties priedą galėsite peržvelgti savo kompiuteryje.
Kaip pakeisti sutartyje nurodytus kontaktinius duomenis?
Sutartyje nurodytus asmeninius kontaktinius duomenis galite pakeisti prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano Home3“.
Savitarnos svetainėje galėsite pakeisti šiuos duomenis:
- El. paštas;
- Mobilus telefono numeris;
- Papildomas telefono numeris;
- Kontaktinis adresas.
Norėdami mus informuoti apie pasikeitusį vardą ar pavardę – atsiųskite asmens dokumento kopiją el. paštu info@home3.lt arba per gyvąją pokalbių programėlę, esančią puslapio apačioje.
1. Prisijungę prie savitarnos svetainės spauskite pasirinkimą Mano duomenys ir tuomet pasirinkite Kliento duomenys.
2. Atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo Redaguoti duomenis.
3. Pakeitę kontaktinius duomenis, spauskite Išsaugokite pakeitimus.
Taip pat sutartyje nurodytus kontaktinius duomenis galima pakeisti pranešus elektroniniu paštu info@home3.lt arba paskambinti į „Home3“ Klientų aptarnavimo centrą tel. +370 5 236 3365.
Kaip atnaujinti signalą?
Signalas nutrūkti gali dėl kelių priežasčių:
- Ilgai nesinaudojus paslauga;
- Po paslaugų ribojimų, atnaujinus paslaugų teikimą.
Svarbu: Prieš atnaujindami signalą, įjunkite imtuvą.
- Nutrūkusį signalą atnaujinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės: „Mano Home3“;
- Prisijungę prie savitarnos svetainės spauskite pasirinkimą Produktai;
- Naujai atsidariusiame lange spauskite pasirinkimą Atnaujinkite TV signalą. Tai atlikę palikite imtuvą įjungtą ir signalas jums bus išsiųstas per 10 minučių.
Skambučio metu (automatiškai)
- Taip pat signalą galite atnaujinti paskambinę tel. +370 5 236 3365. Susisiekę nurodytu telefono numeriu pasirinkite, kad norite bendrauti techniniais klausimais (telefono klaviatūroje spauskite 3);
- Atlikę šį pasirinkimą, išgirsite pasiūlymą atnaujinti signalą, jeigu norite, kad signalas jums būtų išsiųstas, telefono klaviatūroje spauskite 1;
- Atlikę šiuos veiksmus, išgirsite patvirtinimą, kad signalas jums bus išsiųstas per 15 minučių. Po šio patvirtinimo palikite imtuvą įjungtą ir po greičiau nei 15 minučių galėsite mėgautis televizijos paslauga.
Svarbu: kad galėtumėte išsiųsti savarankiškai skambučio metu, turite skambinti iš sutartyje nurodyto telefono numerio.
Kaip patvirtinti sutarties priedą savitarnos svetainėje „Mano Home3“?
Ši instrukcija jums padės patvirtinti sutarties priedą per savitarnos svetainę.
- Prisijungę prie savitarnos svetainės spauskite Produktai ir pasirinkite Mano sutartys;
- Prie naujai įkeltos sutarties matysite būklę – Naujas;
- Norėdami susipažinti su sutarties priedo sąlygomis bei jas patvirtinti – spauskite pasirinkimą PERŽIŪRA;
- Atsidarius papildomiems pasirinkimams, galite susipažinti su sutarties sąlygomis paspausdami ant PDF ikonos;
- Susipažinę su sutarties priedo sąlygomis, patvirtinkite jas paspaudę SUTINKU;
- Tuomet jums atsivers papildomas langas, kuriame jūsų dar kartą pasiteiraus, ar tikrai sutinkate su sutarties priedo sąlygomis. Jei sutinkate, spauskite Patvirtinti.
Kur rasti ir kaip skaityti išrašytą sąskaitą savitarnos svetainėje?
Sąskaitų išklotinę galite rasti paspaudę čia.
- Prisijungę prie savitarnos svetainės spauskite ant pasirinkimo Sąskaitos;
- Išsiskleidusiame sąraše, pasirinkite Sąskaitos;
- Naujai atsivėrusiame lange spauskite ant pasirinkimo Sąskaitų sąrašas;
- Jei stulpelyje Būklė matote Apmokėta – tai reiškia, kad jūsų mokėjimas mus sėkmingai pasiekė.
Kaip pakeisti sąskaitos gavimo būdą per savitarnos svetainę?
Sąskaitų gavimo būdą galite pakeisti prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano Home3“. Prisijungę paspauskite pasirinkimą Sąskaitos.
- Naujai atsidariusiame lange pasirinkite Sąskaitos pateikimo šaltinis, tuomet spauskite pasirinkimą Pasirinkti sąskaitos pateikimo šaltinį;
- Tai atlikę pasirinkite norimą sąskaitų gavimo būdą ir paspauskite mygtuką Pateikti.
Kaip apmokėti sąskaitas savitarnoje?
Svarbu: savitarnos svetainėje galite apmokėti bendrą mokėtiną sumą, kuri šiuo metu yra neapmokėta. Koreguoti mokėjimo sumos, deja, negalima.
- Savitarnos svetainėje sąskaitas apmokėti galite prisijungę prie savitarnos svetainės ir pasirinkę Sąskaitos arba paspaudę čia
- Naujai atsivėrusiame lange įveskite el. pašto adresą, į kurį gausite informaciją apie sėkmingą apmokėjimą;
- Apačioje pasirinkite banką, per kurį atliksite įmoką bei paspauskite pasirinkimą Pradėti mokėjimą;
- Pasirinkę banką, sekite jūsų banko nurodytas instrukcijas.
Kaip savitarnoje užsakyti papildomą įrangą?
Norėdami užsakyti papildomą įrangą (galvutę, palydovinę anteną, antenos kabelį, pultelį), tai padaryti galite „Home3“ savitarnos svetainėje „Mano Home3“.
- Prisijungę prie savitarnos svetainės pagrindiniame puslapyje prie pasirinkimo Mano parduotuvė, spauskite Užsisakyk čia arba spauskite ant šią nuorodą: https://mano.home3.lt/shop;
- Naujai atsivėrusiame lange matysite prekes, kurias galite užsisakyti. Išsirinkite prekę, kurią norite užsisakyti, ir kiekį. Kainos yra nurodytos kartu su pristatymo išlaidomis;
- Susidėję norimą krepšelį, puslapio apačioje paspauskite pasirinkimą Toliau;
- Naujai atsivėrusiame lange suveskite pristatymo duomenis:
- Gavėjo vardas;
- Telefonas;
- Gatvė;
- Namo ar buto numeris;
- Pašto kodas;
- Miestas / Rajonas.
- Suvedę pristatymo duomenis, spauskite pasirinkimą Toliau;
- Naujai atsivėrusiame lange patikrinkite, ar teisingai įvedėte pristatymo duomenis ir ar pasirinkote visas norimas prekes;
- Tai atlikę spauskite pasirinkimą Patvirtinti ir siųsti.
Kaip iškviesti meistrą?
Norėdami iškviesti meistrą, prašome susisiekti su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.
Su mumis galite susisiekti:
- Atidarę pokalbių langelį mūsų svetainės apačioje: www.home3.lt
- Paskambinę klientų aptarnavimo linija tel. +370 5 236 3365 (skambučio kaina priklauso nuo jūsų turimo mokėjimo plano tarifo).