Meniu

IT pagalbos inžinierė (-ius), Vilnius (IT Service Desk Engineer)

BITĖJE palankus vėjas kopti į karjeros viršūnę!

Geriausias darbdavys Baltijos šalyse 2020 ir TOP darbdavys Lietuvoje penkis metus iš eilės* – visa tai BITĖ, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai. Prisijunk prie mūsų komandos jau šiandien!

Ką Jūs darysite?

Būsite atsakingas (-a) už UAB "Bitė Lietuva" vidinių vartotojų konsultavimą IT klausimais bei techninės ("HelpDesk") pagalbos užtikrinimą įmonėje:
  • Konsultuosite vartotojus telefonu IT klausimais bei spręsite iškilusias problemas
  • Instaliuosite bei konfigūruosite programas
  • Šalinsite vartotojų naudojamos IT įrangos gedimus

Ko mes tikimės?

  • Universitetinio IT srities išsilavinimo
  • Turite Microsoft Office paketo palaikymo, e-pašto klientų administravimo patirties
  • Galite diagnozuoti programinės įrangos, kompiuterių bei periferinės įrangos gedimus
  • Komunikabilumas ir atsakomybė - jūsų stipriosios savybės
  • Anglų kalbos žinios 
  • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą

Kas laukia BITĖJE?

  • Rūpinimusi klientais ir darbuotojais pagrįsta įmonės kultūra
  • Priedai už pasiektus rezultatus
  • Gausybė komandos formavimo ir įmonės renginių
  • Sveikatos, nelaimingų atsitikimų ir kelionių draudimai
  • Priemonės, reikalingos darbui – telefonas ir puikus pokalbių bei duomenų planas
  • Lankstus darbo grafikas
 

Darbo užmokestis šioje pozicijoje (neatskaičius mokesčių) nuo 1000 Eur gali siekti iki 1500 Eur (neatskaičius mokesčių)

 

*Pagal Kincentric Geriausių Darbdavių programą ir CV Online duomenis.

Nori prisijungti? Siųsk savo gyvenimo aprašymą!

Gaukite pasiūlymą
Mane domina: