Įrenginių draudimas

Kodėl verta rinktis įrenginių draudimą BITĖJE?

  • 2 draudžiamieji įvykiai per 12 mėnesių;
  • Nėra taikoma išskaita, išskyrus mobiliuosius telefonus ir planšetes;
  • Galite nutraukti draudimo sutartį bet kuriuo metu;
  • Vidutinė įrangos remonto trukmė nuo pristatymo į remonto centrą – 5 darbo dienos;
  • Įranga remontuojama TIK autorizuotuose remonto centruose. 


Kaip įsigyti įrenginių draudimą?

Paslaugą reikia užsisakyti papildomai. Paslauga suteikiama tik perkant naują įrenginį iš BITĖS ir tik pirkimo dieną.

Įsigydamas įrenginį neįsigijau draudimo, ar galiu jį įsigyti vėliau?

Ne, įrenginių draudimą galima įsigyti tik įrenginio pirkimo metu.

Kokias žalas dengia BITĖS įrenginių draudimas?

  • Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas);
  • Skysčio ar vandens padaryta žala;
  • Plėšimas – tik mobiliojo telefono ir planšetės draudimo atveju;
  • Įrenginio pavogimą iš automobilio – tik mobiliojo telefono ir planšetės draudimo atveju;
  • Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur, kai patvirtinama telefono plėšimo žala kaip draudimo dengiama. 


Kur galiu patikrinti, ar turiu galiojančią įrenginio draudimo apsaugą?

Ar turite aktyvią įrenginio draudimo apsaugą, galite patikrinti savitarnoje „Mano BITĖ“.


Kur galiu rasti įrenginio IMEI?


Įrenginio IMEI galite rasti ant dėžutės / sutartyje / telefono nustatymuose.

 

Kaip registruoti įrenginio draudimo įvykį?

  1. Registruokite draudimo įvykį čia.
  2. Užregistravus įvykį, instrukciją su tolesne žalos nagrinėjimo eiga jums pateiksime elektroniniu laišku.
  3. Įrenginys į nurodytą remonto centrą gali būti pristatytas tiesiai į dirbtuves, per kurjerį arba paštomatą.
  4. Pristačius įrenginį, remonto centre bus įvertinta, ar tai draudžiamasis įvykis, ar ne. Jeigu įvykis draudžiamasis – įrenginys bus remontuojamas/keičiamas.

 

Per kiek laiko reikia užregistruoti draudimo įvykį?

Visus įvykius būtina užregistruoti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo įvykio datos. Įvykus vagystei dėl plėšimo įvykis turi būti registruojamas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 48 val. nuo sužinojimo apie įvykį datos, kad BITĖ galėtų užblokuoti naudojimąsi jūsų įrenginiu.


Kaip paruošti įrenginį prieš perduodant kurjeriui arba prieš paliekant terminale? 

  • Į pakuotę įdėkite:
  • Įrenginio įsigijimą patvirtinantį dokumentą (įrenginio įsigijimo sąskaitą faktūrą);
  • Visus priedus (kroviklį, ausines ir kt.);
  • Pageidautina ir dėžutė, bet neprivaloma.


Kaip tinkamai supakuoti įrenginį?

  • Pakuotė turi atlaikyti 4–5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti;  
  • Įranga turi būti įpakuota stabiliai, tvirtai (rekomenduojami oro maišeliai, gofruotos kartono dėžės, jei šių medžiagų turite namuose);  
  • Pakuotė turi būti užklijuota lipnia juosta, apjuosiant per visą jos apimtį mažiausiai trijose vietose;  
  • Daugiau rekomendacijų pakuotei rasite čia.


Kaip užtikrinti, kad įrenginio taisymo metu neprarasčiau asmeninių duomenų?

  • Įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame pasidaryti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas;
  • Labiausiai patikima duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose. Pavyzdžiui, „Google Drive“, „Apple iCloud“, „One Drive“, „DropBox“ ir kitose. „Debesų“ saugyklose jūs galėsite prisijungę prie interneto pasiekti savo duomenis kelių mygtukų paspaudimu;  
  • Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą atsakingi esate jūs;
  • Reikia pagalbos? Prieš atiduodami įrenginį garantiniam aptarnavimui kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą tel. 1501 (0,15 Eur/min.) arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio). Patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu;
  • Prieš garantiniam aptarnavimui pateikdami įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu;
  • Apgailestaujame, tačiau šiuo metu negalėsime jums suteikti pakaitinio įrenginio.
     

Taisyti perduoto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ interneto svetainėje www.mttc.lt. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą.


Per kiek laiko gaunamas atsakymas apie registruoto įvykio žalos atlyginimą?

Apie įvykio pripažinimą draudžiamu / nedraudžiamu stengsimės jus informuoti kiek įmanoma greičiau. Paprastai tai padaroma per 5 dienas.


Kaip atlyginama draudžiamojo įvykio žala?

Jeigu išnagrinėję visas su įvykiu susijusias aplinkybes nustatome, kad įvykis draudžiamasis, suremontuosime įrenginį arba pakeisime jį kitu.


Kaip elgtis, jei nesutinkate su pateiktu atsakymu į registruotą įvykį?
Jei jūsų netenkina priimtas draudikų sprendimas dėl registruoto įvykio, prašome prašymą su išdėstytomis aplinkybėmis pateikti pretenzijų administratoriui UADBB „Aon Baltic“ , el. paštu nusiskundimai@aon.lt, tel. +370 37 330 310 arba registruotu paštu Goštauto g. 40B, Vilnius, Lietuva.


Kur galiu rasti įrenginių draudimo taisykles ir sąlygas?

Su įrenginių draudimo taisyklėmis ir sąlygomis prašome susipažinti čia. Telefonų draudimo taisykles rasite čia.


Ar sudužus telefonui galioja garantija?

Ne, pažeidus įrenginį mechaniškai ar sudaužius, garantija negalioja, kol jis nėra sutvarkytas autorizuotame centre. Tačiau jei telefonas yra apdraustas, draudimas padengia remonto išlaidas.


Kaip galiu atsisakyti įrenginio draudimo?

Šį veiksmą galite atlikti savitarnoje „Mano BITĖ“. Svarbu, atsisakius šios paslaugos, paslaugos atkūrimas nėra įmanomas.
 

Kas teikia draudimo apsaugą?

Draudimo apsaugą suteikia „AmTrust International Underwriters DAC“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.