Go3

Planą „EXTRA sportas“ galite užsisakyti šiais būdais:

  1. Per tiesioginę nuorodą: https://www.bite.lt/extra-sportas
  2. Kaip priedą prie jau turimo pagrindinio plano. Prisijunkite prie „Go3“ paskyros per interneto naršyklę, paspauskite „Mano paskyra“ (jei jungiatės kompiuteriu) arba „Nustatymai“ (jei jungiatės išmaniuoju telefonu) ir pasirinkite „Valdyti prenumeratą“.
  3. Kaip kombinuotą planą „TV, Filmai ir Sportas + EXTRA Sportas“.

Jei bandote užsisakyti, bet negaunate patvirtinimo, rekomenduojame:

•    Patikrinti, ar naudojate teisingus prisijungimo duomenis.
•    Pabandyti jungtis per kitą naršyklę arba įrenginį.
•    Išvalyti naršyklės laikinąją atmintį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu jau turite „Netflix“ prenumeratą, susieję savo „Netflix“ paskyrą su „Go3“, automatiškai sustabdysite ankstesnį mokėjimo būdą ir pradėsite mokėti vieną „Go3“ sąskaitą už abi paslaugas. Jei anksčiau naudojote „Apple Pay“ kaip savo „Netflix“ paslaugų apmokėjimo metodą, turite atšaukti „Netflix“ prenumeratą per „Apple Pay“, kad išvengtumėte tolesnių mokesčių.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

„Netflix Premium“ pasiūlymas apima ne tik „Netflix Premium“ prenumeratą, kuri suteikia galimybę vienu metu žiūrėti turinį 4 įrenginiuose, mėgautis „Ultra HD“ vaizdo kokybe ir atsisiųsti turinį į 6 įrenginius, bet į jį įeina ir „Setanta Sports“ prenumerata, suteikianti prieigą prie populiariausių sporto šakų turnyrų ir čempionatų iš viso pasaulio per bet kurį įrenginį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

• Užsisakę „Go3|BITĖ“ + „Netflix“ paketą, kuriame yra „Setanta Sports“, gausite el. laišką su aktyvavimo nuoroda.
• Paspauskite nuorodą, kuri nukreips į „Setanta Sports“.
• Vykdykite nustatymus, kad susietumėte esamą „Setanta Sports“ paskyrą su savo „Go3|BITĖ“ paketu arba sukurkite naują „Setanta Sports“ paskyrą ir ją susiekite su paketu.
• Jei jau turite ankstesnę „Setanta Sports“ prenumeratą, ją atšaukite, kad išvengtumėte tolesnių mokesčių.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Užsisakę norimą paketą, gausite el. laišką su aktyvavimo nuoroda.

  1. Spustelėkite nuorodą, kuri nukreips jus į „Netflix“.
  2. Vadovaukitės nurodymais ir susiekite savo „Netflix“ paskyrą su „Go3|BITĖ“ arba, jei jos neturite, susikurkite naują „Netflix“ paskyrą.

Jei anksčiau mokėjote per „Apple Pay“ ir nuo 2021 m. spalio 25 d. esate susieję savo paskyrą su jų partnerių paketu, turėsite atšaukti per „Apple Pay“ užsisakytą prenumeratą. Antraip, jei neatšauksite, gali būti, kad „Apple Pay“ ir toliau jums taikys prenumeratos mokestį.

Jei turėjote kitą „Netflix“ planą, nei pasirinkote per „Go3|BITĖ“, jūsų „Netflix“ planas bus atnaujintas į „Go3|BITĖ“ pasirinktą planą aktyvavimo metu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei „Go3“ kanalai neįsijungia, pirmiausia pabandykite perkrauti televizorių – jį išjunkite ir vėl įjunkite, arba palaikykite nuspaudę įjungimo mygtuką apie 10 sekundžių. Patikrinkite, ar naudojate naujausią „Go3“ programėlės versiją – jei ne, programėlę atnaujinkite. Taip pat galite atjungti televizorių nuo elektros lizdo mažiausiai 1 minutei, o paskui vėl įjungti. Rekomenduojama išvalyti ir „Go3“ programėlės talpyklą. Jei naudojate LG televizorių, atjunkite jį nuo elektros lizdo, palaukite kelias sekundes ir vėl įjunkite. Įsitikinkite, kad jūsų televizorius atitinka techninius reikalavimus, yra įdiegta tinkama programėlės versija, ir kad ji – naujausia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei „Netflix“ prenumerata buvo užsisakyta kartu su „Go3“ planu, atšaukti tik „Netflix“ prenumeratos neįmanoma – reikia atšaukti visą „Go3 | BITĖ + Netflix“ prenumeratos paketą. Jei užsisakėte „Netflix“ kaip „Go3“ pasiūlymo dalį, galėsite naudotis „Netflix“ platforma iki einamojo „Netflix“ sąskaitos laikotarpio pabaigos, t. y. iki tos mėnesio dienos, kai aktyvavote „Netflix“ paslaugą per „Go3“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jūsų paskyra gali būti užblokuota fiksavus per didelį nesėkmingų bandymų prisijungti skaičių. Kuo daugiau kartų neteisingai įvedėte duomenis, tuo ilgesnį laiką negalėsite prisijungti. Jei taip nutiko:

  1. Pirmiausia atstatykite slaptažodį prisijungimo puslapyje, pasirinkę „Pamiršote?“ arba „Atkurti slaptažodį“.
  2. Tuomet gausite kodą el. paštu arba telefonu, su kuriuo galėsite susikurti naują slaptažodį. Bandykite prisijungti iš naujo.
  3. Jei problema išlieka, įsitikinkite, kad naudojate naujausią „Go3“ programėlės versiją. Taip pat verta pabandyti atsijungti nuo paskyros ir prisijungti iš naujo.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Per BITĖS televiziją namams „Go3“ galite žiūrėti įvairų turinį, priklausomai nuo jūsų pasirinkto plano. Kanalai skirstomi į šias kategorijas:

  1. Lietuviški kanalai
  2. Kanalai vaikams
  3. Pramoginiai kanalai
  4. Dokumentika
  5. Naujienos
  6. Filmai
  7. Sporto kanalai

Didžioji dalis turinio pateikiama HD formatu. Platforma automatiškai nustato jūsų interneto greitį ir pagal jį parenka geriausią vaizdo ir garso kokybę, tačiau šiuos nustatymus galite keisti ir patys.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.