Gauta sąskaita ir mokėtina suma
Jei gavote didesnę sąskaitą, kuri viršijo mėnesinį jūsų plano mokestį, taip galėjo nutikti dėl kelių priežasčių.
- Praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (pavyzdžiui, mokamas automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimų talpinimas, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.).
- Praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų, negu suteikiama pagal jūsų mokėjimo plano apimtis (jei taip įvyko, kviečiame susisiekti su mumis – esame pasiruošę padėti ir drauge parinkti jūsų lūkesčiams labiausiai tinkamą paslaugų planą).
- Per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir svetur naudojotės ryšio paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas atsispindi sąskaitoje nebūtinai iš karto, o tik per 3 mėnesius – tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių).
- Praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesinis mokestis buvo perskaičiuotas atsižvelgiant į plano pokyčius.
- Praėjusio mėnesio sąskaitą apmokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis, tad jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia).
- Praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos BITĖS salone.
- Praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę ar telefono numerį, ir jums buvo pritaikytas standartinis vienkartinis administravimo mokestis.
- Praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos jums buvo laikinai apribotos. Jei taip nutiko, deja, jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.
- Jei vis dėlto turite papildomų klausimų dėl savo sąskaitos sumos, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone, ir mes mielai jums padėsime.
Primename, kad visas sąskaitas galite patogiai peržiūrėti ir patikrinti prisijungę prie savitarnos „Mano BITĖ“.
Naujausią informaciją apie visas jums aktyvuotas paslaugas visada pateikiame savitarnoje „Mano BITĖ“. Užsukę į savitarną, joje pasirinkite skiltį „Planai ir paslaugos“.
Informaciją, iki kada galioja nuolaida plano mokesčiui, galite patogiai rasti savitarnoje „Mano BITĖ“, skiltyje „Planai ir paslaugos“.
Nors tokie atvejai nėra dažni, kartais taip gali nutikti ryšio paslaugomis naudojantis pasienyje. Pasienio zonoje (ar esant netoli pasienio zonos) rekomenduojame būti atidesniems – jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net fiziškai jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Jei taip nutinka, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatoriaus tarifais. Pasienio ruože rekomenduojame savo telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.
Žemiau pateikiame žingsnius, kaip tai padaryti „Android“ ir „iOS“ operacinių sistemų išmaniuosiuose įrenginiuose:
„Android“. Nustatymai > Ryšiai > Mobilieji tinklai > Tinklo operatoriai > Pasirinkti automatiškai (išjungti) > Pasirinkti „TAVO BITE“.
„iOS“: Settings > Mobile Service > Automatic (išjungti) > Pasirinkti „TAVO BITE“.
Jei norite apsisaugoti nuo nenumatytų išlaidų, siūlome keletą sprendimų, kurie užtikrins, kad jūsų sąskaita neišaugs.
- Pasinaudokite „Išlaidų kontrolės“ paslauga (daugiau informacijos galite rasti čia).
- Patikrinkite, ar per klaidą nesate užsisakę nereikalingų ar nebeaktualių prenumeratų į išmanųjį įrenginį.
- Pasirinkite labiausiai savo poreikius atitinkantį planą savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
Priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo, atlikus mokėjimą jūsų įmoką gauname per 1–3 darbo dienas. Todėl jei sąskaitą apmokėjote paskutinę mėnesio dieną, tikėtina, kad įmoka mus pasiekė tik prasidėjus naujam mėnesiui. Tokiu atveju jūsų sąskaitoje bus įrašyta mokėtina suma už abu mėnesius, nors iš tiesų jums reikės mokėti tik už naują mėnesį. Mokėtiną sąskaitos sumą lengvai ir patogiai galite pasitikrinti savitarnoje „Mano BITĖ“. Jei sąskaitą apmokate mėnesio gale, rekomenduojame naudotis e. bankininkyste – taip jūsų įmokos greičiau mus pasieks ir dažniau išvengsime nesmagių nesusipratimų.
Jei pastebite netikslumų, užsukę į savitarną „Mano BITĖ“ visada lengvai pasitikrinsite savo mokėtiną sumą – joje pateikiami naujausi duomenys apie sąskaitą. Tačiau jei savitarnoje pastebite ankstesnę skolą (praėjus pakankamai laiko gauti jūsų įmokai), rekomenduojame susisiekti su BITĖS klientų aptarnavimo skyriumi – mūsų darbuotojai visada geranoriškai jums padės ir patikrins, ar įmoka nėra pasimetusi.
Jei sąskaitą apmokate savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ arba naudodamiesi „SEB“ ar „Swedbank“ e. bankininkyste, jūsų įmoką gausime per 15 minučių.
Apmokant sąskaitą per „Luminor“, „Citadele“, „Urbo“ ar „Revolut“ bankų e. bankininkystę, įmoką gausime kitą darbo dieną.
Apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko ar „Sollo“ programėlę, įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.
Apmokėjus sąskaitą „Perlo“ terminale arba „Maximos“ kasoje, jūsų įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.
Apmokėjus sąskaitą per „Luminor“, „Šiaulių banko“, „Kredito unijos“, „Vienos sąskaitos“ ar „Ignitis“ programėlę, jūsų įmoką gausime kitą darbo dieną, iki 14 val.
Apmokėjus sąskaitą Lietuvos pašto skyriuje, jūsų įmoką gausime kitą darbo dieną.
Apmokėjus sąskaitą per užsienio banką, jūsų įmoką gausime per 3 darbo dienas.
Einamoji sąskaita – tai suma, kurią jau esate išnaudoję BITĖS paslaugoms šį mėnesį. Kviečiame nemokamai ir greitai pasitikrinti einamosios sąskaitos sumą savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ arba paskambinti nemokamu tel. 1500 ir paspausti 2 – BITĖS darbuotojai jus maloniai pakonsultuos. Einamoji sąskaita bus įtraukta į ateinančio mėnesio sąskaitą, kurią gausite savo pasirinktu būdu.
Norėdami sužinoti likusį minučių / SMS / duomenų kiekį, skambinkite nemokamu tel. 1506.
- Elektroninės sąskaitos, kurias gaunate el. paštu ar matote savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, yra nemokamos.
- Elektroninės sąskaitos pateikimo e. bankininkystei įkainius galite rasti čia. Norėdami užsisakyti / atsisakyti šios paslaugos, kreipkitės į savo banką.
Maloniai prašome gautą sąskaitą už praėjusio mėnesio paslaugas apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.
Įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į BITĖS sąskaitą momento. Kad išvengtume nesmagių nesusipratimų, patariame mokėjimus atlikti keliomis darbo dienomis anksčiau, negu pasibaigs tam skirtas terminas, nes pavedimai mus ne visada pasiekia tą pačią dieną.
Pavėlavus apmokėti sąskaitą, už kiekvieną uždelstą dieną skaičiuojame 0,1 proc. delspinigius.
Pasibaigus sąskaitos apmokėjimo terminui (praėjus ne mažiau kaip 2 vėluojančio mokėjimo dienoms), SMS žinute jums priminsime apie negautą įmoką. Iki žinutėje nurodytos datos negavę jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, deja, turėsime apriboti jums paslaugų teikimą. Tokiu atveju būsimoje sąskaitoje BITĖ paprašytų jūsų padengti skolos administravimo mokestį, kurio dydį privatiems klientams nurodome čia ir verslo klientams čia.
Sužinoti savo mokėtiną sumą galite dviem būdais:
- Prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“.
- Paskambinę trumpuoju tel. 1500 ir paspaudę 3.
Informaciją apie sąskaitą už paslaugas SMS žinute ir el. paštu vėliausiai pateikiame iki mėnesio vidurio, tačiau visada stengiamės tai padaryti kuo anksčiau. Jei sąskaitos negavote, patikrinkite savo el. pašto dėžutę, įskaitant „šlamšto“ (angl. spam) aplanką. Sąskaitą už BITĖS paslaugas visuomet galite pasitikrinti savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
Taip pat maloniai primename žvilgtelti, ar mūsų turimi jūsų duomenys yra teisingi. Jei duomenys, kuriais siunčiame sąskaitą, yra netikslūs ar pasenę, sąskaita gali jūsų nepasiekti. Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti keliais mygtukų paspaudimais, prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“, skiltyje „Nustatymai“ paspaudę „Redaguoti“. Tikslūs kontaktiniai duomenys yra ypač svarbūs, kad galėtume laiku jums perduoti aktualiausią informaciją.
Pakeisti sąskaitų gavimo būdą galite užsukę į savitarną „Mano BITĖ“ – skiltyje „Nustatymai“ spustelkite „Redaguoti“ ir pasirinkite pageidaujamą sąskaitos gavimo būdą.
Jei prisijungėte prie interneto ne ES šalyje, buvo užfiksuotas prisijungimas prie mobiliųjų duomenų – dėl šios priežasties savaime aktyvavosi ne ES/EEE šalių mobiliųjų duomenų paketas. Tam, kad mobiliųjų duomenų paketas nebūtų užsakomas, savo telefono nustatymuose turėtumėte pakeisti ryšio režimą: išjunkite 4G ir įjunkite tik 3G ryšį, taip pat išjunkite tarptinklinį duomenų ryšį ir nejunkite mobiliųjų duomenų. Daugiau apie duomenų paketus ne ES/EEE šalyse galite sužinoti čia.