BITĖS sąskaitos draudimas

Kas yra BITĖS sąskaitos draudimas?

Ši paslauga apdraudžia jūsų sąskaitas už paslaugas, išsimokėtinai įsigytą ar nuomojamą įrangą. Puikiai suprantame, kaip svarbu jaustis ramiai, netikėtai užklupus gyvenimo iššūkiams. Jei netektumėte darbo ar ne jūsų noru daugiau kaip 50 % būtų sutrumpintas jūsų darbo laikas, susirgtumėte jūs ar jūsų vaikas – jums bus išmokama išmoka.


Kiek kainuoja BITĖS sąskaitos draudimas?

Informaciją paslaugos kainą rasite čia. Su mokėjimo planais „Saugiau“ ši paslauga nemokama, peržiūrėkite planus čia.


Kokios sąlygos pradėti naudotis BITĖS sąskaitos draudimo paslauga?

BITĖS sąskaitų draudimą gali įsigyti bet kuris BITĖS klientas (privatus asmuo), turintis bent vieną BITĖS balso numerį.

Klientas turi būti:

  • 18–64 metų amžiaus;
  • Gyventi Lietuvoje;
  • Dirbantis (kaip samdomas darbuotojas ir ne mažiau kaip 20 valandų per savaitę);
  • Dirbantis pagal neterminuotą darbo sutartį arba savarankiškai dirbantis;
  • Turintis pastovias pajamas bent 12 mėnesių.

Kokiais atvejais BITĖS sąskaitų draudimu bus kompensuojamos BITĖS sąskaitos?

BITĖ bus su jumis, jei užkluptų finansiniai rūpesčiai. BITĖS sąskaitos draudimas iki 6 mėn. padengs ne didesnę kaip 100 Eur/mėn. jūsų sąskaitų sumą už BITĖS paslaugas bei išsimokėtinai įsigytą ar nuomojamą įrangą, jeigu ilgesniam nei 30 dienų laikotarpiui:

  • Neteksite darbo;
  • Darbdavys sutrumpins jūsų darbo laiką daugiau kaip 50 %;
  • Susirgsite jūs ar jūsų vaikas.

Kada įsigalioja BITĖS sąskaitų draudimo apsauga?

Draudimo apsauga įsigalioja praėjus 30 dienų nuo sutarties sudarymo.

 

Kokioms paslaugoms taikomas BITĖS sąskaitos draudimas?
Draudimo apsauga dengia:

  • Pokalbių planus;
  • Skambučių, SMS ir interneto duomenų mokesčius (įskaitant tarptinklinio ryšio mokesčius);
  • Namų, mobilųjį ir daiktų internetą;
  • Įrangą išsimokėtinai ir įrangos nuomą;
  • Televiziją „Go3|BITĖ“;
  • Mobilųjį parašą „Mobile-ID“;
  • Telefono draudimą;
  • Interneto apsaugą+;
  • Parkavimą.

Draudimo apsauga nedengia:

Kitų sutartyje numatytų išlaidų, nesusijusių su telekomunikacijų sąskaitomis – pavyzdžiui, trečiųjų šalių paslaugų: programėlių, aukojimo ar balsavimo telefonu ir pan. BITĖS sąskaitos draudimo įmokų išlaidų ir kt.

 

Kaip užsisakyti BITĖS sąskaitos draudimą?

Paslaugą galite užsisakyti paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo tel. 1501 (0,15 Eur/min.), atvykus į artimiausią saloną arba užpildžius trumpąją formą čia: https://www.bite.lt/saskaitos-draudimas
 

Kaip registruoti BITĖS sąskaitos draudiminį įvykį?

Draudiminį įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, susijusių su draudiminiais įvykiais, kreipkitės el. paštu: claims@aon.lt
 

Kur galiu rasti draudimo poliso numerį?

Draudimo poliso numerį rasite paslaugų teikimo sutartyje. Nepavykus rasti sutartyje, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimu. 
 

Kas teikia BITĖS sąskaitos draudimo paslaugą?

Draudimo apsaugą teikia draudimo bendrovė „Quantum Leben AG”. Žalų administratorius –  UAB „One Underwriting“.

Kokios sąlygos ir išimtys taikomos BITĖS sąskaitos draudimo paslaugai?
Sąlygas ir išimtis rasite dokumentuose: 
INFORMACINIS DRAUDIMO DOKUMENTAS

BITĖS SĄSKAITOS DRAUDIMO TAISYKLĖS
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.