Ar galite vienašališkai keisti mokėjimo planą?
Tobulėjant technologijoms ir kintant klientų poreikiams, BITĖ nuolat stengiasi atnaujinti turimą paslaugų krepšelį ir pasiūlyti klientams daugiau vertės. Dėl to BITĖ ką tik pristatė naujos kartos balso paslaugų planus „Saugiau“, kurie klientams suteikia dar daugiau vertės: galimybę naudotis 5G ryšiu jo padengimo teritorijoje, daugiau duomenų keliaujantiems, BITĖS sąskaitos draudimą ir kibernetinių incidentų patikrą. Norime, kad kuo daugiau klientų galėtų džiaugtis šiomis vertėmis.
Vadovaujantis mūsų su jumis sudaryta sutartimi ir Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėmis, kurios reguliuoja mūsų veiklą, paslaugų sąlygas, įskaitant ir jūsų naudojamą planą, BITĖ gali keisti įspėjusi klientą apie tai ne vėliau kaip prieš mėnesį. Savo klientus apie keičiamus planus informavome kaip numatyta teisės aktuose.