Laikrodžiai-telefonai su eSIM paslauga

Kodėl verta rinktis
eSIM laikrodį?

Table Header Visual
Savybės
IP68 atsparumo sertifikatas Užtikrina atsparumą dulkėms ir vandeniui++
Veikia su “Bluetooth” Sinchronizuojasi su telefonu ar belaidėmis ausinėmis++
Vienas numeris veikia telefone ir išmaniajame laikrodyje Leidžia palikti mobilųjį namuose ir skambinti naudojantis laikrodžiu-+
Esate pasiekiamas net išsikrovus telefonui Skambučiai nukreipiami tiesiai į laikrodį-+
Muzika visada kartu Klausykitės, net jei telefoną palikote namuose-+
Neribotos pramogos Laikrodžio programėlėmis galite naudotis net jei nesate prisijungęs prie Wi-Fi-+
Lengvas atsiskaitymas Galimybė apmokėti už pirkinius bekontakčiu mokėjimo būdu.-+
Apple Wathces

Norite pasitarti ar pasikonsultuoti?

Kaip įjungti eSIM paslaugą laikrodyje

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce eget nisl mi. Vestibulum mollis fermentum odio non egestas. Vivamus tincidunt sem neque, ac laoreet nisi ullamcorper a.

Profai Image

Kas yra 5G? Viskas, ką reikia žinoti.

5G ‒ naujos, t. y. penktos, kartos mobilaus ryšio technologija. Dėl itin mažos delsos ir dar daug didesnio interneto greičio, ši technologija atveria naujas galimybes. Sparčiai vystomas „Bitės“ 5G tinklas jau netrukus bus prieinamas visiems klientams. Kad būtų lengviau suprasti naujos kartos technologiją, „Bitės Profai“ pristato visą svarbiausią informaciją apie 5G ryšį.

 
Profai Image

5G internetas namuose: kaip sklandžiai juo naudotis?

Jau netrukus Lietuvoje pradės veikti „Bitės“ 5G ryšys, kuris tikrai kilstels naudojimosi internetu patirtį į kitą lygį. Tam, kad išnaudotumėte visus penktosios kartos ryšio privalumus, reikės pasirūpinti 5G ryšį palaikančiais maršrutizatoriais ir atlikti keletą veiksmų. „Bitės Profai“ dalijasi patarimais, kaip sklandžiai pradėti naudotis naujos kartos ryšiu namuose.

 

Atsakymai į dažniausiai kylančius klausimus

Kas gali užsisakyti eSIM paslaugą savarankiškai?
\/

Paslaugą savarankiškai gali užsisakyti klientai, kurie atitinka visas šias sąlygas:

  • Turi aktyvų BITĖS balso numerį (voice).
  • Turi „Mano BITĖS“ paskyrą ir yra balso numerio savininkas, administratorius arba turi tam leidimą*.
  • Yra patvirtinęs tapatybę el. bankininkyste arba m. parašu (Mobile-ID).

* Norėdami suteikti galimybę užsisakyti paslaugą kitam numeriui, esančiame jūsų paskyroje, tai galite padaryti pasirinkę norimą numerį ir skiltyje „Blokavimai“ paspaudę mygtuką „Atblokuoti“.

Paslaugą užsisakyti galite ir salone.

Kaip atsidaryti BITĖS savitarną norint aktyvuoti eSIM?
\/

Jei ką tik įsigyjote „Apple Watch“ arba atstatėte gamyklinius nustatymus:

1

Pradėkite iPhone ir laikrodžio standartinį susiejimo procesą, jei kyla keblumų daugiau informacijos rasite čia.

2

Žingsnyje „Mobile Service Setup“ spauskite „Set up mobile service“.

DUK Steps Image | Bitė

Jei turite jau susietus ir naudojamus įrenginius:

1

Telefone atsidarykite "Watch" programėlę.

DUK Steps Image | Bitė
2

Pasirinkite „Mobile Data“ parinktį nustatymų sąraše.

DUK Steps Image | Bitė
3

Spauskite ant mygtuko „Add new plan“

DUK Steps Image | Bitė
Kaip savarankiškai užsisakyti eSIM paslaugą „Apple“ laikrodžiui?
\/
1

Sekite nurodymus skiltyje „Kaip atsidaryti BITĖS savitarną norint aktyvuoti eSIM?“

2

Atsidarius BITĖS langui, prisijunkite kaip „Mano BITĖ“ vartotojas. Nepamirškite, kad turite atitikti „Mano BITĖS“ vartotojo kriterijus (žr. „Mano BITĖS“ vartotojo kriterijai savarankiškam užsakymui“)

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė
3

Perskaitykite ir sutikite su Paslaugų teikimo sąlygomis, spausdami mygtuką dešinėje.

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė
4

Spauskite „Užsakyti“. Sveikiname, galite naudotis eSIM paslauga!

DUK Steps Image | Bitė
Ką daryti po paslaugos įjungimo salone?
\/
1

Sekite nurodymus skiltyje „Kaip atsidaryti BITĖS savitarną norint aktyvuoti eSIM?“

2

Atsidarius BITĖS langui luktelkite.

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė
3

Paslauga sėkmingai aktyvuota!

Ką daryti atstačius laikrodžio gamyklinius nustatymus?
\/
1

Sekite nurodymus skiltyje „Kaip atsidaryti BITĖS savitarną norint aktyvuoti eSIM?“

2

Atsidarius BITĖS langui, prisijunkite kaip „Mano BITĖ“ vartotojas.

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė
3

Spauskite mygtuką „Atsisiųsti iš naujo“. Paslauga laikrodyje sėkmingai aktyvuota!

DUK Steps Image | Bitė

eSIM administracinis kortelės keitimo ar perkėlimo mokestis neskaičiuojamas 1 kartą per metus.

Įsigijau naują įrenginį. Kaip persikelti eSIM paslaugą?
\/
1

Sekite nurodymus skiltyje „Kaip atsidaryti BITĖS savitarną norint aktyvuoti eSIM?“

2

Pasirinkite „Transfer Bite Plan“.

DUK Steps Image | Bitė
3

Prisijunkite kaip „Mano BITĖ” vartotojas.

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė
4

Spauskite mygtuką „Perkelti”. Paslauga sėkmingai aktyvuojama naujame laikrodyje, o sename – automatiškai atjungiama.

DUK Steps Image | Bitė
Kaip patikrinti plano informaciją „Watch“ programėlėje?
\/
1

Telefone atsidarykite „Watch“ programėlę.

2

Pasirinkę skiltį „My Watch“, spustelkite „Mobile Data“ parinktį.

DUK Steps Image | Bitė
3

Skiltyje „Mobile plan“ turėtumėte matyti parinktį „Bitė“: spustelėkite šalia esantį mygtuką „i“.

DUK Steps Image | Bitė
4

Naujai atsidariusiame lange pasirinkite „Manage Bite Account“.

DUK Steps Image | Bitė
5

Prisijungę kaip „Mano BITĖ“ vartotojas, matysite galiojančio plano informaciją.

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė
Kaip pašalinti eSIM iš „Apple Watch“?
\/
1

Telefone atsidarykite „Watch“ programėlę.

2

Pasirinkę skiltį „My Watch“, spustelkite „Mobile Data“ parinktį.

DUK Steps Image | Bitė
3

Skiltyje „Mobile plan“ turėtumėte matyti parinktį „Bitė“: spustelėkite šalia esantį mygtuką „i”.

DUK Steps Image | Bitė
4

Naujai atsidariusiame lange pasirinkite „Remove Bite Plan“.

DUK Steps Image | Bitė

Primename, jog eSIM pašalinimas „Watch“ programėlėje nenutraukia „Apple Watch“ eSIM paslaugos sutarties. Jei norite nutraukti šią BITĖS paslaugą, žr. skiltį „Kaip atsisakyti eSIM paslaugos?“.

Kaip atsisakyti eSIM paslaugos?
\/

Jei norite atsisakyti eSIM paslaugos, tai galite padaryti bet kuriame BITĖS salone arba paskambinę nemokamu telefonu +370 699 23 230 arba 1501.

Kaip užsisakyti eSIM paslaugą verslo klientams?
\/

Jei norite užsisakyti eSIM paslaugas, tai galite padaryti bet kuriame BITĖS salone arba susisiekę su įmonės BITĖS vadybininku. Įmonės sutikimas yra privalomas norint užsisakyti šią paslaugą.

Po sėkmingo paslaugos įjungimo salone ar per savo vadybininką:

Jei ką tik įsigyjote „Apple Watch“ arba atstatėte gamyklinius nustatymus:

1

Pradėkite iPhone ir laikrodžio standartinį susiejimo procesą, jei kyla keblumų daugiau informacijos rasite čia.

2

Žingsnyje „Mobile Service Setup“ spauskite „Set up mobile service“.

DUK Steps Image | Bitė
3

Luktelkite, mūsų sistema užbaigs paslaugos aktyvavimą automatiškai.

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė

Jei turite jau susietus ir naudojamus įrenginius:

1

Telefone atsidarykite "Watch" programėlę.

DUK Steps Image | Bitė
2

Pasirinkite „Mobile Data“ parinktį nustatymų sąraše.

DUK Steps Image | Bitė
3

Spauskite ant mygtuko "Add new plan" ir luktelkite. Mūsų sistema užbaigs paslaugos aktyvavimą automatiškai.

DUK Steps Image | Bitė
4

Luktelkite, mūsų sistema užbaigs paslaugos aktyvavimą automatiškai.

DUK Steps Image | BitėDUK Steps Image | Bitė
Ką daryti jei pasikeičiau įrenginį arba atstačiau gamyklinius nustatymus?
\/
Jei atstatėte laikrodžio gamyklinius parametrus arba įsigijote naują įrenginį ir norite perkelti eSIM funkcionalumą, tai galite padaryti bet kuriame BITĖS salone arba paskambinę telefonu +370 699 23 230 arba 1501.
Gaukite pasiūlymą

Mane domina: