Meniu

Klientų išlaikymo vadybininkė (-as) (darbas telefonu)

„Ar norėtum tapti komandos dalimi, kuri visuomet žingsniu priekyje? Tuomet atsiųsk savo CV, užsuk puodelio kavos ir aptarsime karjeros galimybes.“

BITĖJE palankus vėjas kopti į karjeros viršūnę!

Geriausias darbdavys Baltijos šalyse 2019 ir 2020 bei TOP darbdavys Lietuvoje penkis metus iš eilės* – visa tai BITĖ, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai.

Tavo darbo diena susidės iš tokių užduočių:

Dirbsite su klientų išlaikymo projektu, atstovausite įmonės interesus, konsultuosite klientus dėl jiems tinkamiausių telekomunikacinių sprendimų

Ko MES tikimės?

  • Darbo patirties telekomunikacijų srityje su išlaikymo projektais ( privalumas)
  • Orientacijos į rezultatą
  • Puikių bendravimo įgūdžių
  • Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių

Kas laukia BITĖJE?
  • Mokymai tik įsidarbinus
  • Vadovas, kuris padės pasirinkti karjeros kelią BITĖJE
  • Papildomi sveikatos, kelionių ir nelaimingų atsitikimų draudimai, III pensijų pakopos kaupimas
  • Galėsi savęs neriboti nei pokalbiams, nei internetui, nes gausi asmeninį telefoną ir neribotą planą
  • Atlyginimas „be lubų“
  • Papildomi asmeninio tobulėjimo mokymai
  • Darbas biure kartu su gerai nusiteikusiais ir paslaugiais kolegomis, su kuriais linksma ne tik darbe, bet ir po jo!

Darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) - nuo 850 Eur, o su priedais už pasiektus rezultatus vidutiniškai gali siekti 1900 Eur ir daugiau. Atlyginimo dydis priklauso nuo pasiektų rezultatų.

*Pagal Kincentric Geriausių Darbdavių programą ir portalo CV Online duomenis.

Nori prisijungti? Siųsk savo gyvenimo aprašymą!

Gaukite pasiūlymą
Mane domina: