Meniu

Home3 Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

BITĖJE palankus vėjas kopti į karjeros viršūnę!

Geriausias darbdavys Baltijos šalyse 2019 ir 2020 bei TOP darbdavys Lietuvoje penkis metus iš eilės* – visa tai BITĖ, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai.

Už ką būsi atsakingas:

  • Kokybišką klientų aptarnavimą telefonu bei kitais nuotolinio ryšio kanalais, nestandartinių situacijų sprendimą;
  • Papildomų paslaugų pardavimą;

Tikimės, kad tu:

  • Gerai kalbi rusų kalba;
  • Tiki, kad klientų aptarnavimas privalo būti kokybiškas ir žinai kaip to pasiekti;
  • Sugebi greitai reaguoti į įvairias situacijas ir jose nepasimetęs/usi priimti teisingus sprendimus;
  • Moki "multitaskinti" bei tinkamai planuoti savo laiką;
  • PRIVALUMAI: Darbo patirtis skambučių centre.

Kas laukia BITĖJE?

  • Rūpinimusi klientais ir darbuotojais pagrįsta įmonės kultūra
  • Vadovas, kuris padės pasirinkti karjeros kelią BITĖJE
  • Gausybė komandos formavimo ir įmonės renginių
  • Papildomi sveikatos, kelionių ir nelaimingų atsitikimų draudimai, III pensijų pakopos kaupimas
  • Lankstų darbo grafiką (yra galimybė dirbti nepilnu etatu)
  • Profesionaliai organizuotą darbą iš namų!
  • Papildomi asmeninio tobulėjimo mokymai

Darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) - nuo 300 Eur, o su priedais už pasiektus rezultatus vidutiniškai gali siekti 750 Eur ir daugiau. Atlyginimo dydis priklauso nuo pasiektų rezultatų.

*Pagal Kincentric Geriausių Darbdavių programą ir portalo CV Online duomenis.

Nori prisijungti? Siųsk savo gyvenimo aprašymą!

Gaukite pasiūlymą
Mane domina: