Įrenginių draudimas

Įrenginių draudimas

BITĖS įrenginių draudimas – tai patogi paslauga, kurią užsisakius būtų atlyginama žala Jūsų įrenginio vagystės ar nepataisomo sugadinimo atveju.

Šia paslauga pasinaudokite BITĖJE pirkdami bet kurį naują mobilųjį įrenginį: telefoną, mobiliojo interneto modemą, maršrutizatorių ar planšetinį kompiuterį.

Draudimo įmoka priklauso nuo to, kokios vertės įrenginį įsigyjate. Tikslią įrenginio draudimo kainą rasite telefonų aprašymuose.
 

BITĖS įrenginių draudimo taisykles ir draudimo liudijimo pavyzdį galite rasti čia.

  • Apsisaugokite nuo nepageidaujamų išlaidų ir būkite ramūs, praradę mobilųjį įrenginį. Daugiau nei 10 % klientų praranda ar sugadina savo mobilųjį įrenginį per pirmuosius naudojimosi mėnesius, o 80 % žalų patiriama per pirmą naudojimosi įrenginiu pusmetį.
  • Mobiliojo įrenginio vagystės ar sugadinimo atveju suremontuosime arba suteiksime panašios vertės telefono aparatą ar kitą mobilųjį įrenginį.
  • Jokių įsipareigojimų – bet kada galėsite atsisakyti draudimo paslaugos. 
  • Apsauga visame pasaulyje – draudimo paslauga veiks ir esant užsienyje iki 30 dienų.

  • Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas)
  • Skysčio ar vandens padaryta žala
  • Kišenvagystė
  • Vagystė iš automobilio
  • Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur.

Paskambinti nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501 (iš kito operatoriaus ar užsienio skambinti numeriu +370 699 23230) ir atsakyti į kelis su draudimo įvykiu susijusius klausimus.

Įvykį privalote registruoti per 48 valandas nuo sužinojimo apie įvykį momento.

Apie įvykio pripažinimą draudiminiu / nedraudiminiu stengsimės Jus informuoti kaip įmanoma greičiau. Paprastai tai padaroma per 5 dienas.

Draudiminio įvykio atveju Jums bus priskirtas patvirtinimo kodas. Pagal jį Jums atlyginsime žalą, suremontuosime įrenginį arba pakeisime jį nauju.

Jei Jūsų netenkina priimtas draudikų sprendimas dėl registruoto įvykio, prašome pateikti prašymą ir išdėstyti aplinkybes, kodėl nesutinkate. Prašymą pateikti galite atsiųsdami jį paštu arba atvykę į BITĖS saloną Žemaitės g. 15, Vilniuje. Taip pat prašymą galite atsiųsti el. paštu draudimas@bite.lt. Jūsų prašymą stengsimės išnagrinėti kaip įmanoma greičiau ir raštu pateiksime išsamų motyvuotą atsakymą. Atsakymo pateikimas ilgiausiai gali užtrukti iki 30 dienų.

Informaciją apie įrenginio remonto eigą galite stebėti interneto puslapyje http://www.mttc.lt/ pagal remonto arba IMEI kodą.

Kitos paslaugos