Skambučių valdymas

Praleistų skambučių registras

Skambučių valdymas

Įjungtas mobilusis telefonas pats registruoja praleistus skambučius. Telefoną išjungus, išsikrovus jo baterijai ar esant ne ryšio zonoje apie praleistus skambučius Jus informuos „Skambučių registras“.

Kodėl tai įdomu?

  • Apie praleistus skambučius Jums bus pranešta SMS žinute.
  • Pranešama apie 10 paskutinių skirtingų numerių.
  • Galėsite pasirinkti paslaugos kalbą – lietuvių, anglų arba rusų.
  • Žinutėje perskaitysite, kas, kada ir kiek kartų skambino.
  • Gavę informacinę SMS žinutę, ir pasinaudoję telefono aparato funkcijomis, galėsite nerinkdami abonento numerio greitai jam paskambinti.

Kiek tai kainuoja?

  • Informacinė žinutė - nemokama.
  • Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 - nemokama.
  • Jums skambinantys BITĖS klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į BITĖS tinklą.

Kaip pradėti naudotis?

Visiems naujiems BITĖS klientams „Praleistų skambučių registro“ paslauga įjungiama automatiškai. Savarankiškai paslaugą užsisakyti galite keliais būdais:

  • Išsiuntę SMS žinutę numeriu 1500. Žinutės tekstas: +SR arba SR.
  • Paskambinę į Klientų aptarnavimo skyrių telefonu 1501 (nemokamas).
  • Įjungę paslaugą naudojantis „Asmeninio asistento“ paslauga.

Paslaugos galite atsisakyti išsiuntę SMS žinutę numeriu 1500 su tekstu „–SR” arba pasinaudoję paslauga „Asmeninis asistentas“.

Kas parašyta informacinėje žinutėje?

  • skambinusiųjų numeriai;
  • skambučių skaičius;
  • mėnesio dienos, kai buvo skambinta;
  • skambinimo laikas.

Skambučių nukreipimas

Skambučių valdymas

Paslauga „Skambučių nukreipimas“ yra skirta klientams, kurie pamiršo savo telefoną namuose, išsikrovė jų telefono baterija arba jie prarado savo telefoną. Tokiu atveju, paskambinus į BITĖS Klientų aptarnavimo departamentą, visi skambučiai gali būti nukreipiami į kitą nurodytą telefono numerį, tad nė vienas iš jų nebus prarastas. 

Kiek tai kainuoja?

  • Nėra paslaugos įjungimo mokesčio.
  • Už nukreiptus skambučius mokėsite pagal bazinius savo mokėjimo plano tarifus.
  • Kaip ir iki šiol, Jums skambinantis asmuo moka pagal savo mokėjimo plano tarifus.

Kaip pradėti naudotis

Paslaugą galite įjungti:

  • paskambinę į Klientų aptarnavimo departamentą numeriu 1501 (tik BITĖS klientams, nemokamas), 8 699 23 230 (kitų operatorių klientams, skambučio kaina - kaip į BITĘ) ir nurodę telefono numerį, į kurį turi būti nukreipiami skambučiai.

Paslaugą galite išjungti:

  • paskambinę į Klientų aptarnavimo departamentą numeriu 1501 (tik BITĖS klientams, nemokamas), 8 699 23 230 (kitų operatorių klientams, skambučio kaina - kaip į BITĘ);
  • vėl turėdami galimybę naudotis savo telefonu, telefono meniu pasirinkite skambučių nukreipimo funkcijos nustatymus ir išjunkite besąlyginį visų skambučių nukreipimą.

Papildoma informacija

  • skambučiai gali būti nukreipiami tik į vieną telefono numerį;
  • skambučio nukreipimas galimas tik į Lietuvos operatorių tinklo abonentų numerius;
  • užsisakę skambučių nukreipimo paslaugą negalėsite naudotis „Skambučių registro“ ir kitomis peradresavimo pagrindu veikiančiomis  paslaugomis.

Automatinis perskambinimas

Skambučių valdymas

Jei kolegos, draugo ar reikiamo žmogaus, kuriam skambinate, telefonas užimtas, negaiškite brangaus laiko bandydami jam prisiskambinti. Pasinaudokite „Automatiniu perskambinimu“ ir su abonentu būsite sujungti iš karto, kai tik šis baigs pokalbį. Taip sutaupysite daug brangaus laiko ir išvengsite nepatogumų. Perskambinimas užsakomas skambučio metu paspaudus telefono mygtuką „5“.

Kodėl tai naudinga?

  • Sutaupysite laiko ir pastangų, o dėmesį galėsite skirti svarbesniems dalykams, nes užsakę perskambinimą su abonentu būsite sujungti iš karto, kai tik jis atsilaisvins.
  • Nebereikės siųsti tekstinių pranešimų su prašymu perskambinti baigus pokalbį.
  • Perskambinimą galėsite užsakyti tuomet, kai jo pageidaujate.
  • Nėra jokio abonentinio mokesčio.

Kiek tai kainuoja?

  • Perskambinimo kaina – 0,0724 Eur (be PVM). Moka perskambinimą užsakęs abonentas.
  • Pokalbis tarp abonentų apmokestinamas pagal skambinančiojo mokėjimo plano tarifus.
  • Pasiūlymo užsakyti perskambinimą išklausymas yra nemokamas.

Kaip pradėti naudotis?

  • „Automatinis perskambinimas“ automatiškai įjungiamas visiems BITĖS verslo ir privatiems klientams. Paskambinus užimtam BITĖS abonentui ir išgirdus pasiūlymą užsakyti perskambinimą, tereikės paspausti telefono mygtuką „5“.

Papildoma informacija

  • negali naudotis LABAS vartotojai;
  • neveiks skambinant kitų tinklų abonentams;
  • neveiks, jei jūs arba abonentas, kuriam bandote skambinti, yra užsienyje;
  • neveiks naudojantis skambučio laukimo („Call-waiting“) paslauga.

Balso paštas

Skambučių valdymas

Balso paštas - tai BITĖS paslauga, atliekanti autoatsakiklio funkcijas. Kai esate ne ryšio zonoje, išjungėte telefoną arba tiesiog nekeliate ragelio, BITĖS balso paštas įrašys Jums skambinančio asmens pranešimą.

Kodėl tai įdomu?

  • Pranešimai balso pašto dėžutėje yra pasiekiami iš bet kuriam tinklui priklausančio toninio rinkimo telefono;
  • Jūsų balso pašto dėžutė gali būti apsaugota slaptažodžiu;
  • Apie kiekvieną gautą naują balso pašto pranešimą iškart būsite informuoti SMS žinute;
  • Klausydami pranešimo, sužinosite jo gavimo datą ir laiką;
  • Galite išsirinkti vieną iš linksmųjų arba įrašyti savo asmeninį pasisveikinimą paskambinusiems į Jūsų balso pašto dėžutę.

Kiek tai kainuoja?

  • Paslaugos įjungimas - nemokamas.
  • Skambutis į balso paštą - 0,1157 Eur (be PVM) už skambutį.

Kaip tai veikia?

Balso pašto naudojimosi instrukcija

Linksmieji pasisveikinimai

Paspaudę paveikslėlį, išgirsite linksmąjį pasisveikinimą. Norėdami jį įdiegti savo balso pašte – spauskite čia

Kaip užsisakyti paslaugą?

  • Paskambinti į Klientų aptarnavimo skyrių tel. 1501 (nemokamas).

Asmeninis asistentas

Skambučių valdymas

Asmeninis asistentas – tai lyg asmeninė sekretorė Jūsų telefone, visą parą pagal Jūsų poreikius valdanti skambučius bei kitas paslaugas, taip užtikrindama, kad galėsite produktyviai dirbti arba ramiai ilsėtis.

Tiesiog mygtuko paspaudimu nurodykite „Asmeniniam asistentui“, kad šiuo metu esate susirinkime, ir jis, Jūsų išankstiniu pageidavimu, įjungs skambinantiems balso paštą arba visus skambučius nukreips Jūsų kolegai. Išėję iš susirinkimo, įjungiate įprastinį režimą, ir vėl visi skambučiai pasieks jus. Na, o atostogų metu – ir kokybiškas poilsis, ir pavaduojantiems kolegoms nukreipti klientai.

Pagrindiniai privalumai

Norimus paslaugos nustatymus galėsite atlikti savitarnos svetainėje „Mano BITĖ.

 

  • Viena paslauga vietoje daugelio.
  • „Asmeninis asistentas“ – tai viena paslauga su daugybe galimybių, iš esmės pakeičianti skambučių valdymo paslaugas, tokias kaip „Balso paštas“, „Praleistų skambučių registras“, „Skambučių nukreipimas“ ir t.t.
  • Viena vieta valdyti paslaugai.

Kiek paslauga kainuoja?

  • „Asmeninio asistento“ paslaugos mėnesio mokestis – tik 1,2280 Eur (be PVM).
  • Be to, „Asmeninis asistentas“ sutinka dirbti be „atlyginimo“ vieno mėnesio bandomąjį laikotarpį.

Kai kuriems funkcionalumams taikomi ir papildomi mokesčiai, nurodyti prie tų funkcionalumų aprašymų.

Kaip pradėti naudotis?

Paslaugą „Asmeninis asistentas“ valdykite savitarnos svetainėje www.manobite.lt

Kitos paslaugos