Numerio perkėlimas

Telefono numerį perkelti galite:

  • Užpildę numerio perkėlimo prašymą BITĖS salonuose;
  • Paskambinę klientų aptarnavimo numeriu 1501 (skambinant iš Bitės tinklo, nemokama), skambinant iš kito tinklo 8 699 23230;
  • Paskambinus specialiu numeriu 19200;
  • Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama. 

Kokių dokumentų reikia, norint perkelti numerį?

Perkeldamas numerį privataus asmens vardu:

  • Numerio savininkas turės pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo teises);
  • Abonentinę sutartį su operatoriumi, iš kurio perkeliamas numeris arba paskutinę sąskaitą;

Jei perkeliate įmonės numerį savo vardu, su savimi reikia turėti:

  • Įmonės įgaliojimą Jums perkelti turimą telefono numerį į Bitę savo vardu, kuris turi būti skirtas BITEI;
  • Asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą);
  • Abonentinę sutartį su operatoriumi, iš kurio perkeliamas telefono numeris arba paskutinę sąskaitą;

Kiek užtrunka numerio perkėlimas ?

Numeris perkeliamas per 1 darbo dieną (išskyrus 1, 2 ir paskutinę mėnesio dienas, savaitgalius ir šventines dienas). 

Kokie vienkartiniai mokesčiai taikomi visiems naujiems klientams?

Visiems naujiems mūsų klientams taikome šiuos vienkartinius mokesčius:

  • Vienkartinis mokestis už SIM kortelę - 1,1 Eur;
  • Vienkartinis sutarties administravimo mokestis (Taikysime Jums pradedant naudotis mūsų paslaugomis, perrašant telefono numerį kitam asmeniui ir tuo atveju, jei tektų pakeisti telefono numerį ar SIM kortelę, taip pat Jums nusprendus laikinai sustabdyti naudojimąsi paslaugomis.) - 3,1858 Eur.

Papildoma informacija

Ar perkeldamas numerį į BITĘ galėsiu įsigyti mobilųjį telefoną už akcijos metu galiojančią kainą?

Visiems klientams, perkeliantiems telefono numerį į BITĘ, taikomos visos pardavimo akcijų sąlygos ir mobilųjį telefonų kainos akcijų metu.

Išsirinkti mobilųjį telefoną galite BITĖS mobiliųjų telefonų kataloge

Ar galiu perkelti numerį, jei su kitu operatoriumi pasirašytos sutarties įsipareigojimo laikotarpis dar nėra pasibaigęs?

Iš kitų operatorių į BITĘ numerį perkelti galite bet kada, net jei sutartis ir nepasibaigus.

Tačiau jei Jūsų sutartis su dabartiniu operatoriumi nėra pasibaigusi ir pagal ją priklauso sumokėti netesybas, sutartį nutraukus anksčiau, operatorius netesybas įtrauks į Jūsų paskutinę abonentinę sąskaitą, kurią gausite jau po numerio perkėlimo.

Kodėl numeris gali būti neperkeltas?

Jei parašėte numerio perkėlimo prašymą, praėjo prašyme nurodyta numerio perkėlimo data, tačiau Jūsų numeris vis dar neperkeltas, taip galėjo atsitikti dėl kelių priežasčių:

Jei dėl vienos iš šių priežasčių negalėsime perkelti numerio, apie tai Jus informuosime SMS žinute. Toliau paaiškinta, ką turite daryti kiekvienu atveju.

Ką turėtumėte daryti?

  • Numerio perkėlimo prašyme pateikėte nepilną ar neteisingą informaciją apie save arba šie duomenys nesutapo su operatoriaus duomenimis, iš kurio perkeliamas numeris;
  • Perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus);
  • Jau esate pateikęs numerio perkėlimo prašymą kitam operatoriui;
  • Operatorius, kurį norite pakeisti, neturi užregistruoto Jūsų numerio. Registracija reikalinga, jei perkeliate ne abonentinį, o išankstinės mokėjimo paslaugos (pvz.: PILDYK, EXTRA) numerį;
  • Jei pateikti duomenys neteisingi, Jums reikia atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo, duomenis užpildant teisingai. Jei duomenys nesutampa su operatoriaus, kurį norite pakeisti, duomenimis, Jums reikia kreiptis į senąjį operatorių, kad Jūsų duomenys būtų pataisyti, o po to atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo.
  • Jei perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus), numerį reikia aktyvuoti. Dėl numerio įjungimo turite kreiptis į operatorių, kurį ketinate pakeisti. Kai numeris bus aktyvus, reikia atvykti į BITĘ ir užpildyti prašymą dėl numerio perkėlimo.
  • Jei esate pradėję perkėlimo procesą pas kitą operatorių, numerio į BITĘ perkelti negalite. Jūsų numeris bus perkeltas į tą operatorių, pas kurį užpildėte prašymą anksčiau.
  • Jei nebuvote užsiregistravęs pas išankstinio mokėjimo paslaugos operatorių, kurį ketinate pakeisti,galite savo operatoriaus interneto svetainėje arba pardavimo salone.
Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?
Taip, ačiū !
Deja, ne.

Pasidalinkite nuomone, kokios informacijos jums nepavyko rasti.

Siųsti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad buvome naudingi.
Ačiū už Jūsų nuomonę.