Man neveikia internetas, kodėl?

Jeigu telefone ar planšetėje neveikia internetas, patikrinkite:

  • ar SIM kortelė registruojasi prie tinklo;
  • ar nėra įjungtas skrydžio režimas;
  • ar įjungti mobilieji duomenys;
  • ar nustatytas interneto prieigos taškas APN. Kaip tai padaryti sužinokite čia.

Kompiuteris neaptinka modemo/maršrutizatoriaus

Jeigu Jūsų kompiuteris neaptinka prijungto modemo, pabandykite vieną iš trijų sprendimo variantų:

  • Išimkite modemą iš USB jungties, perkraukite kompiuterį ir įstatykite modemą iš naujo, į kitą USB jungtį.
  • Ištrinkite iš kompiuterio „Vodafone Mobile Connect“, perkraukite kompiuterį ir iš naujo įrašykite šią programą.
  • Atnaujinkite įrašytos „Vodafone Mobile Connect“ programinės įrangos versiją į „Vodafone Mobile Broadband“.

Jeigu Jūsų įrenginys neaptinka maršrutizatoriaus skleidžiamo WiFi ryšio:

  • Įsitikinkite ar maršrutizatorius yra įjungtas, ar šviečia WiFi lemputė.
  • Patikrinkite ar įrenginyje kurį bandote prijungti prie maršrutizatoriaus yra įjungta WiFi funkcija.
  • Perkraukite maršrutizatorių, jeigu tai nepadeda, atstatykite gamyklinius parametrus vadovaudamiesi įrenginio instrukcija.

Jeigu dažnai atsijungia internetas

Jei kompiuteris nuolat be priežasties atsijungia nuo BITĖS mobiliojo interneto tinklo ir tenka iš naujo prisijungti, rekomenduojame naudojantis BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinti ar nesinaudojate internetu prasto padengimo zonoje.

Jeigu naudojatės modemu raginame atnaujinti naudojamo modemo vidinę programinę įrangą, bei programinę įrangą kompiuteriui.

Nepastovus interneto greitis

Jei manote, kad internetas veikia per lėtai, duomenų sparta nepastovi, o signalo tipas nuolat šokinėja tarp 2G, 3G ar 4G, rekomenduojame nusistatyti tinklo signalo pirmumą. Jei internetu naudojatės mieste, rinkitės tik 3G arba tik 4G, o jeigu naudojatės atokiau nuo miesto ar užmiestyje – rinkitės tik 2G ryšį.

Naudodamiesi BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinkite kokio padengimo zonoje naudojatės internetu, tai padės nuspręsti, kokį tinklo signalo pirmumą pasirinkti.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?
Taip, ačiū !
Deja, ne.

Pasidalinkite nuomone, kokios informacijos jums nepavyko rasti.

Siųsti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad buvome naudingi.
Ačiū už Jūsų nuomonę.